REGULAMENTUL
de organizare și desfășurare a concursului
"Crosul Familiei - crosuri pentru parinti si copii"
1 Noiembrie 2014, Parcul "Alexandru Ioan Cuza (fost IOR)", Bucuresti
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETITIEI
Competitia "Crosul Familiei - crosuri pentru parinti si copii" (denumita în cele ce urmeaza "Competitia") este organizata de Clubul RO CLUB MARATON in parteneriat cu Asociatia Emovere si cu sprijinul Primariei Sectorului 3 Bucuresti, AMFB, BAYER si Inspectoratului Scolar al Sectorului 3, si are ca scop promovarea miscarii (alergarea in aer liber) si a unui stil de viata sanatos pentru intreaga familie.
Participantii la Competitie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Competitiei (denumit în continuare "Regulament Oficial").
Regulamentul Oficial este întocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din România, fiind disponibil în mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul www.maraton.info.ro
Prin participarea la aceasta Competitie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A COMPETITIEI
2.1. Data si locul desfasurarii Competitiei:
Competitia se va desfasura pe ziua de sambata, 1 Noiembrie 2014, incepind cu ora 10:30, în Bucuresti, la intrarea in Parcul „Alexandru Ioan Cuza (fost IOR)’’ de la intersectia strazilor Baba Novac si Campia Libertatii, pe aleea principala din spatele statui lui Al. I. Cuza, conform mecanismului Competitiei, asa cum este acesta detaliat în Sectiunea 3 a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 3. MECANISMUL COMPETITIEI
3.1. Participantii si desfasurarea Competitiei
Aceasta competitie se adreseaza in egala masura copiilor si parintilor. Se va alerga in perechi(cupluri) copil + parinte, legati printr-o panglica (de mana) cu lungimea de maxim 1m.
Competitia se va desfasura pe categorii de vârsta(dupa virsta copilului) avind starturi separate :
- copii 4 - 6 ani (fete; baieti) (nascuti intre 24.10.2007 - 25.10.2010)
- copii 7 - 8 ani (fete; baieti) (nascuti intre 24.10.2005 - 25.10.2007)
- copii 9 - 10 ani (fete; baieti) (nascuti intre 24.10.2003 - 25.10.2005)
- copii 11 - 12 ani (fete; baieti) (nascuti intre 24.10.2001 - 25.10.2003)
- copii 13 - 14 ani (fete; baieti) (nascuti intre 24.10.1999 - 25.10.2001)
- copii 15 - 16 ani (fete; baieti) (nascuti intre 24.10.1997 - 25.10.1999)
Crosul va fi organizat pentru 2 categorii determinate de sexul participantilor (copiilor), respectiv : categoria « fete » si categoria « baieti », acestea la randul lor fiind impartite pe 6 subcategorii de varsta.
Concursul este destinat in principal cuplurilor formate din copil si unul din parintii sai. Pot fi insa inscrise in concurs si cupluri formate din copil si o alta ruda a sa (adult), un tutore sau prieten, insa aceste cupluri nu vor intra in clasamentul final si nu vor fi luate in considerare in cazul in care vor ocupa unul din locurile 1,2 sau 3, indiferent de categorie.
3.2. Distante de parcurs
Categoriile: copii 4-6 ani(fete), copii 4-6 ani(baieti) - vor alerga pe o distanta de aprox. 250m avind starturi separate la aprox. 5-10min. unul de celelalt
Categoriile: copii 7 - 8 ani(fete), copii 7 - 8 ani(baieti); copii 9 - 10 ani(fete), copii 9 - 10 ani( baieti); copii 11 - 12 ani(fete), copii 11 - 12 ani(baieti); copii 13 - 14 ani(fete), copii 13 - 14 ani(baieti); copii 15 - 16 ani(fete), copii 15 -16 ani(baieti) vor alerga pe o distanta de aprox. 450m avind starturi separate la maxim 10min. unul de celelalt.
Parintele nu are voie sa tina de mana copilul, sa alerge inaintea lui sau sa il traga. Se va alerga in ritmul impus de posibilitatile fizice ale copilului. Parintii care nu tin cont de aceasta regula vor fi descalificati. Este o masura de protectie impotriva posibilelor accidentari.
3.3. Acordul pe propria raspundere
Pentru a participa la competitie, pentru toti copiii participanti si pentru ei personal, parintii acestora vor completa formularul de înscriere prin care îsi vor da acordul pe proprie raspundere ca sunt apti (copilul si parintele) din punct de vedere medical pentru participarea la competitie în prezenta organizatorului si a unui martor.
3.4. Înscrierile
Inscriere participantilor se face gratuit la locul de desfasurare a competitiei incepind cu ora10:00.
3.5. Echipament de concurs. Numere de concurs
Participantii (copii si parinti) vor paticipa la competitie cu propriul echipament.
Numerele de concurs vor fi puse la dispozitie de catre organizator si vor ajunge în posesia cuplului copil-parinte dupa ce parintele va face inscrierea si va semna formularul de inscriere. Numerele de concurs se vor prinde pe fata tricoului de alergare doar al copilului.
La inscriere parintii sau persoanele adulte din primele 350 cupluri inscrise la competitie vor primi cate un tricou personalizat cu care este dorit sa participe.
3.6. Stabilirea rezultatelor
Clasamentul pentru fiecare categorie de virsta si sex se face in ordinea în care cuplurile parinte-copil trec linia de sosire, determinant in stabilirea clasamentului este momentul in care copilul trece linia de sosire.(Este de dorit ca la sosire parintele dintr-un cuplu sa-i permita copilului sa treaca primul linia de sosire).
Pentru clasamentul final(locurile I, II, III) se vor lua in considerare doar cuplurile parinte-copil.
Se vor întocmi clasamente separate pentru fiecare categorie de virsta si sex.
SECTIUNEA 4. NOTIFICAREA SI INMANAREA PREMIILOR
4.1. Titluri si premii
Vor fi premiate locurile 1, 2 si 3 de la fiecare categorie de virsta si sex.
Se vor premia doar cuplurile parinte-copil.
Cuplurile in care nu alearga parintele, ci un alt membru al familiei sau o alta persoana adulta, nu vor fi cuprinse in clasamentul final de atribuire a premiilor.
CÂSTIGATORII vor primi diploma, medalie si premii din partea organizatorilor.
La sosire toti copiii participanti vor primi medalie, diploma de participare(pentru cuplul parinte-copil), apa de baut, mere de la ,,Irinuca’’ si posibil alte material promotionale de la sponsori.
Festivitatea oficiala de premiere va avea loc la locul de desfasurare a evenimentului în maxim o ora de la încheierea competitiei.
4.2. Conditii administrative
Organizarea evenimentului revine Clubului RO CLUB MARATON care se ocupa de implementarea evenimentului si care pune la dispozitie si arbitrii necesari desfasurarii competitiei.
Evenimentul este realizat in parteneriat cu Asociatia Emovere si cu sprijinul Primariei Sectorului 3 Bucuresti, AMFB, BAYER si Inspectoratului Scolar al Sectorului 3 .
Eventualii sustinatori, bunici sau alti membri de familie ale cuplurilor concurente pot ramane in vecinatatea traseului dar in afara rutei de alergare avind grija sa nu deterioreze spatiul verde.
Participantii nu pot parasi traseul de alergare si nici nu îl pot schimba.
Participantii care renunta pe parcursul alergarii vor fi descalificati dar sunt rugati sa se prezinte la sosire pentru a anunta organizatorul despre aceasta renuntare.
Crosul va beneficia de prezenta :
- ambulanta
- echipaj de politie comunitara sau echipaj fima paza a parcului
În conformitate cu legislatia în vigoare, Organizatorii sunt obligati sa faca public numele câstigatorilor si premiile acordate în cadrul acestei Competitii. Lista câstigatorilor va fi publicata dupa data de
25 octombrie 2014 pe site-ul www.maraton.info.ro.
Organizatorii se obliga de asemenea, sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale.
Ca atare, Organizatorii se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ câstigatorilor la prezenta Competitie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei în vigoare.
Persoane de contact:
Victor Vlad - Ro Club Maraton - tel.: 0722683799
Monica Popescu - Asociatia Emovere - tel.: 0726240494
Organizatori:
- Clubul RO CLUB MARATON
- Asociatia Emovere