Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Nutritie sportiva » alimente recomandate pentru refacere

alimente recomandate pentru refacere



Open thread alimente recomandate pentru refacere

-



Offline anniculae
Membru Ro Club Maratonanniculae
Din Mai 2011
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 17 Iunie 2011 10:29
Va salut,

Poate titlul nu este foarte exlicit dar vreau sa va intreb voi ce mancati dupa un antrenament solicitant sau o competitie pentru a va reface?
Sunt anumite alimente recomandate sau doar regimul normal zilnic este suficient?

Intreb pentru ca aseara m-am fortat un pic la antrenament sa fac peste 15 Km si desi de obicei nu mi se intampla azi am ceva dureri si cobor foarte greu scari.




Offline radulan007
Membru Forumradulan007
Din Februarie 2011
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 17 Iunie 2011 12:14
cel mai probabil e doar febra musculara...
...............
radulan007@yahoo.com




Offline Iuli
Membru Ro Club MaratonIuli
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 17 Iunie 2011 21:34
Salutare,
Eu incerc ca imediat dupa un antrenament mai solicitant sa mananc ceva carbohidrati imediat, insa in general eu stiu ca e indicat sa consumi proteine pentru refacerea microfisurilor din muschi. Si despre lapte cu ciocolata am auzit ca e foarte bun dupa antrenament, insa, sincer, cred ca variaza si de la persoana la persoana. Poti citi mai multe despre Nutritie la sectiunea respectiva :)

...............
When you get to the end of your rope, tie a knot and hang on.




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 17 Iunie 2011 22:30
In prima faza dupa un antrenament lung si greu sau dupa concurs, prioritatea este rehidratarea si remineralizarea, deci eu ti-as recomanda sa bei 4-500 ml de solutie de Fast Hydration Powertabs de la Isostar sau nuun (de la Nutricult).
Urmatorul pas (dupa 30-45 minute) ar fi sa iti reincarci depozitele de glicogen si sa aduci si ceva proteine in corp (din motivul mentionat de Iuliana, si in plus pentru ca aportul de proteine sustine si functia imunitara). Pentru asta ai putea folosi Recovery Shake de la Sponser.

Presupunand ca nu vrei sa folosesti suplimente nutritive, atunci ai putea sa bei apa si sa mananci cateva fructe (sau suc de fructe) dupa efort, iar la un interval de 45-60 minute sa iei o masa care ar putea fi compusa din orez sau cartofi sau alte legume si o bucata de carne. Sau poti sa mergi pe o portie de paste cu carne. Sau pe o musaca cu carne.
O alta alternativa, foarte buna din punctul meu de vedere, este traditionala noastra ciorba de legume si carne - ai apa, ai carbohidrati si antioxidanti din legume, ai proteine si minerale din carne.
...............
Dr. Serban Damian, presedinte Ro Club Maraton




Offline socrate007
Membru Forum
Din Octombrie 2009
Oras / Locatie : Romania
Marti, 28 Iunie 2011 13:41
eu imediat dupa antreament beau un shake WPI(proteina izolata)cam 45 gr cu 20-70 gr dextroza. asta in 15-30 min maxim dupa antrenament. dupa 60-90 min mananc o masa care contine carbo complecsi,proteina si grasimi sanatoase.
incerc astfel sa evit pierderea de masa musculara.
oricum parerea mea este ca sfaturile dlui serban sunt exelente mai ales ca recomanda shakuri dupa antrenament. mancarea solida e buna dar in acel moment,imediat dupa antrenament trebuie ingerat ceva cu absorbtie foarte rapida.
...............
run, forrest, run!




Offline anniculae
Membru Ro Club Maratonanniculae
Din Mai 2011
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 28 Iunie 2011 16:40
Multumesc de raspunsuri, am ales calea naturala si anume cateva fructe inainte si dupa antrenament ( in special banane) si am introdus in meniu pastele dar fara carne.

Din pacate problemele cu genuchii nu dispar si foarte probabil va trebui sa merg la un medic sa vad ce se intampla.
...............
Adi




Offline socrate007
Membru Forum
Din Octombrie 2009
Oras / Locatie : Romania
Miercuri, 29 Iunie 2011 10:31
pai daca iei un supliment nutritiv tot natural se numeste...nu sunt decat componenti nutritivi in stare concentrata.
iar lipsa carnii nu e chiar ok pentru ca pastele iti refac necesarul de glicogen, dar nu si muschii.
...............
run, forrest, run!




Offline anniculae
Membru Ro Club Maratonanniculae
Din Mai 2011
Oras / Locatie : Bucuresti
Miercuri, 29 Iunie 2011 15:22
Salut,

Problema e ca pe mine nu ma dor muschii, ma dor genuchii. Dreptul exact la rotula iar stangul in lateral spre exterior. De asemenea cand fac genoflexiuni trosnesc.

Totul s-a declansat intr-o seara cand am cam fortat sa depasesc 15 km desi de obicei faceam aproape 10. Acum nu mai reusesc nici macar 4-5 din cauza durerilor.

E posibil sa nu alerg eu cum trebuie, am citit pe aici si pe alte site-uri ca trebuie sa ai o anumita pozitie... pot fi si incaltarile de vina desi ce folosesc eu au talpa destul de groasa (amortizare buna) si sunt speciali de alergat.

Eu am tot sperat sa treaca dar dupa fiecare antrenament problema revine. E bine ca durerea dispare dupa 2 zile.

Numai bine,
Adi

...............
Adi






Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2557, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : bobo70, Cretescu, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : Cezar G., dana.zaharia, Eman, Pasion, Petrica, Raul Sebastian

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007