Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Medicina sportiva » Periostita si mai apoi fasciita plantara

Periostita si mai apoi fasciita plantara



Open thread Periostita si mai apoi fasciita plantara

-



Offline amacara1
Membru Forum
Din Aprilie 2012
Oras / Locatie : Bucuresti
Luni, 16 Aprilie 2012 15:56
Hristos a inviat!



As avea nevoie de sfatul vostru, dar mai intai sa ma prezint. Cristian, 34 ani, 1.73 si 90kg in scadere de la 95. Placerea alergarii am cunoscut-o abia acum vreo 6 ani, inainte de a se naste fata mai mare, cand incercam sa scap de kilogramele obtinute dupa ce m-am lasat de fumat si m-am casatorit - deh, trai bun! Dupa un 1-2 ani in care inconjuram vara cu placere Casa Poporului de 3 ori, am renuntat la alergare in favoarea salii de fitness si apoi m-am oprit din sport cu ocazia celui de-al doilea pitic.

Asta pana in vara trecut, cand mi-a revenit cheful de alergat. Si incet incet am inceput cu 1km, 2, apoi o tura de bucla Dr Taberei, doua, pana cand intr-o zi mi-am propus sa alerg semi-ul de la MIB. Si minunea s-a intamplat in 2h23 si am fost in al optulea cer (al noulea va fi, sper, un maraton). Am continuat sa ma antrenez de 3 ori pe sapt cate 10km toata luna oct si inceput de noiembrie, dar au inceput dureri in gamba stanga si schiopatat si verdictul a fost periostita tibiala - repaus 2 luni.

Am stat pe bara complet, pana in 15Feb anul asta, timp in care am citit cate una-alta, am aflat de stretching, pronatie, de regula celor 10% saptamanal, etc.

Buunnn, am inceput pe zapada din Feb, usor, o tura de 3.5km - super! Am marit incet, incet distanta, dar am tot avut dureri in zonele interioare ale ambelor gambe. Aleg in asics 2160 cu orteze, m-am incalzit 5 minute pe eliptica inainte de fiecare antrenament, am luat-o incet primii si ultimii 7-800 metri, stretching 3x30sec pt fiecare grupa de muschi de la picioare. Incepusem sa ma simt din ce in ce mai prost, dar nu am renuntat, crezand ca e o problema de musculatura. Durerile s-au mai domolit spre sfarsitul lunii trecute, nu mai simt in ziua de dupa antrenament dureri cand cobor scari, dar m-am procopsit cu o noua durere, despre care scriu acum: dureri in talpa dreapta, imediat in fata calcaiului.

A aparut asa din senin o durere surda - am facut pauza 2 zile, a trecut durerea. Am alergat intr-o sapt de 3 ori si apoi a reaparut durerea surda, culmea dupa 2 zile in care nu am avut timp sa alerg! Am citit despre fasciita plantara, am inceput stretching pt talpa, mi-am schimbat orteze cu unele ce au sustinere pt bolta (din acelea cu bucati de plastic de dimensiuni diferite, ce se pun sub brant). De data aceasta nu am renuntat sa alerg, am alergat tot de 3 ori pe sapt timp de inca o sapt, cate 8-10km.

Si am ajuns in ziua de azi, cu chef de semi-ul Bucuresti din iunie, dar trezindu-ma in fiecare dimineata cu frica ca ma va durea piciorul cand ma dau jos din pat, dimineata. Parca nu ma doare, ma tin de stretching si incalzire inainte sa alerg, dar ma tot astept sa se intample ceva rau... V-am plictisit ingrozitor? (mi-am adus aminte de bancul din facultate, de la lucrarea de diploma: cui ma aude, dau o bere)

Ce-mi recomandati, ce fac prost si cum sa repar?

Merci,

Cristian.








1 2 >
Pagina 1 din 2




Offline Doru CJ
Membru ForumDoru CJ
Din Noiembrie 2010
Oras / Locatie : Cluj-Napoca
Luni, 16 Aprilie 2012 20:15
Cristi,

In cateva ore,zile,saptamani cineva o sa-ti raspunda aici sau pe intern la partea 'medicala' a ceea ce intrebi tu.

Personal,cred ca nu faci nimic gresit.Poate e vorba de cele cateva kg in plus,poate e vorba de faptul ca corpul tau 'se opune' noului stres si ii trebuie mai mult timp sa se adapteze,poate muschii facuti la sala in ultimii ani se transforma in muschi de alergator si acum 'iti raspund' in felul lor,poate nu e nimic din toate astea sau e cate un pic din fiecare...cineva mult mai autorizat decat mine o sa-ti explice cumva...

Dar stiu ca trebuie sa schimbi un lucru.Sa nu te mai lasi dominat de frica!Frica e doar o emotie.E clar ca e una din cele mai puternice,mai vechi si mai profunde.Dar de cat sa te trezesti in fiecare zi gandindu-te ca AZI e ziua cand o sa mi se rupa tendonul,ligamentul sau mai stiu eu ce,mai bine te trezesti si-ti repeti de 10 ori in timp ce te imbraci si te incalti in pantofii de alergare,urmatoarele:

'Zi de zi ma simt din ce in ce mai bine din toate punctele de vedere.Nici un gand negativ nu poate patrunde pe niciunul din nivelele constientului sau subconstientului meu'.

Aminteste-ti proverbul ca de ceea ce tie frica nu scapi!Schimba-ti gandirea!Fii pozitiv!Fii rabdator!

Poate nu e inca momentul sa alergi maratonul.Poate e mai bine sa-ti imbunatatesti un pic timpul la semi.Poate.....Dar orice ar fi:Nu renunta! ;)


Lupta continua!





...............
"Credinta in club/familie/viata conteaza!"




Offline doe
Membru Forum
Din Mai 2011
Marti, 17 Aprilie 2012 11:52
Pe mine m-a durut talpa si tendonul o luna sau mai mult si exact cum spui tu imi era frica dimineata sa nu inceapa sa ma doara piciorul din nou, pot spune ca ma rugam sa nu mai ma doara si eram foarte suparat ca nu puteam alerga din aceasta cauza.

Pana sa te vada un medic incerca sa folosesti ceva rotund gen tub de deodorant sau borcan pt exercitii de flexare a talpii, apoi am schimbat traseul, sosonii, viteza si nu urca pante in alergare ocolestele.

Parerea mea............nu este de specialitate dar eu asa am reusit si foarte greu.

Succes!






Offline maxu
Membru Forummaxu
Din Noiembrie 2011
Marti, 17 Aprilie 2012 14:03
Eu sunt in repaos de o luna (AMR 20 de zile) pentru exact ce-a scris coyoty mai sus. Dupa Brasov simteam ca nu mai pot sa calc cu dreptul, asa ca vizita la ortoped m-a lamurit: tendinita de nush ce neam, fizioterapie, anti-inflamatoare si efort minim, nici vorba de antrenamente

Mersul zilnic cu masina si lipsa alergarilor sunt exact in topul ne-preferintelor mele. Dar si cand oi scapa eu.. ce mai topuri o sa rastorn :)

Asa ca fa-ti curaj, consulta un specialist, ia de bun diagnosticul, urmeaza cu sfintenie recomandarile si ne vedem la EcoMarathon cu bine. Si mai departe cu si mai bine.

Am zis!








Offline nimeni
Membru Forum
Din Aprilie 2009
Oras / Locatie : Sulina/Romania
Marti, 17 Aprilie 2012 16:10
Buna ziua!

Exact ceva de genul asta am avut si eu in urma cu doi ani.

Consecinta clara a supraantrenamentului pe o anumita grupa de muschi pe fondul distrugerilor sedentarismului si a tehnicii defectuoase (alergam pe varfuri ca sa-mi menajez genunchii).

Ia-o mai moale cu alergatul - eu asa am facut- redu intensitatea, viteza, alearga relaxat. Urmareste care este factorul declansator al durerii si modifica postura, unghiul de atac al talpii. Deocamdata scopul tau nu este performanta ci fortificarea corpului pentru genul asta de efort. Gandeste-te ca articulatiile, tendoanele, oasele tale, care au degenerat datorita sedentarismului sufera traume acum si daca tu le adancesti cu fiecare antrenament ceva o sa plezneasca.

Uita povestile cu maratonul in 6 luni - asta este pentru sportivi care au practicat alte sporturi.

Succes!




...............
Zambeste: maine va fi mai rau!




Offline Steven
Membru Ro Club MaratonSteven
Din Septembrie 2009
Oras / Locatie : Campina
Joi, 19 Aprilie 2012 23:13 Periastita tibiala
Salut Cristi,

Anul trecut in iulie, am fost diagnosticat cu Periastita tibiala stanga.Asta dupa mai multe vizite la diversi " medici curanti".Am avut norocul sa-l am ca nas pe fostul portar de la Petrolul Ploiesti si ma directionat catre Doctorul Savescu Bulata Laurentiu.Este medic primar medicina sportiva.(a fost si cred ca mai este medic la Petrolul)Dupa o simpla radiografie, mi-a pus diagnosticul mai sus mentionat.

Cauze: schimbare de greutate in crestere prea brusca si efort fizic intens

Intradevar, de la 78 kg, am urcat la 86-87 in scurt.Alergam cate 13km si de fiecare data duceam o lupta acerba cu cronometrul.Media, era undeva pe la 4:50 min/km.( buna pentru un Bursuc de 33 ani)

Medicatie:

Bor organic (dupa masa de pranz)

Vobenzin (dimineata si seara)

Sindolor

Colagen&calciu

Repaus 2 luni cat a tinut tratamentul.

Dupa acest tratament mi-a trecut complet durerea de la piciorul stang.Am putut sa alerg la MIB 2011(proba de semi)

Acum ma pregatesc pentru cel din semimaratonul din Iunie si culmea..., ma i-a la intrebari dreptul.Deocamdata, acuz dureri usoare. nu este cazul sa intru in panica.Partea dureroasa este ca in ian. am batut recordul de greutate95 kg. Acum am 92, dar vreau sa ma mai restructurez. Nu alerg mai mult de 8 Km, dar ma bat cu cronometrul.

Sugestia mea, este sa mergi la un Doctor de medicina sportiva, restul sunt praf.La mine, tratamentul de sus a fost eficient.

Daca inainte, stangul il aveam doar sa ma urc in tranvai, acum joc sotronul cu el.

Cele bune!




...............
The best




Offline amacara1
Membru Forum
Din Aprilie 2012
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 20 Aprilie 2012 00:40 Multumesc!
Salut,



Va multumesc pt sfaturi, opinii si incurajari. Va asigurca tin cont de toate si ca nu voi renunta :) nu ne vedem la Moeciu, dar va tin pumnii si poate vin in vizita, dar ne vedem in iunie la semi-ul Bucurestiului.

Am ales sa schimb talonetele si la pantofii de mers, sa micsorez intensitatea antrenamentelor, dar sa alerg zilnic mai putin. Continui stretching si sper ca organismul se va adapta incet, incet.

Sunt realist,cred, nu vreau maraton anul asta, sunt sigur ca nu incape si ca e pt cei mai cu experienta, dar semi-ul de anul trecut a fost destul de drog cat sa-mi doresc sa repet experienta cat de des ma simt in stare.



Spor si multumesc inca odata,

Cristian.






Offline andreilungu
Membru Forumandreilungu
Din Noiembrie 2011
Oras / Locatie : Campina/Bucuresti
Duminica, 29 Aprilie 2012 20:44
Va salut,

Si eu as avea nevoie de ajutorul vostru... Am 23 de ani, 1.71m si 65 de kg si alerg de aproape 2 ani. Nu am participat pana acum la vreo competitie, insa anul acesta m-am inscris la proba de cros de 14.2 km de la Moeciu de pe 5 Mai 2012... Pana acum obisnuiam sa fac alergari de 4 km mai in viteza si alergari intre 5-10 km cu viteza mai redusa si cu portiuni in panta abrupta (pe un deal destul de lung).

Problema mea este ca deseori am dureri foarte puternice in tibii chiar dupa 1-2 km de alergare. Am momente cand pot sa alerg 10 km fara sa ma doara nimic si momente cand dupa 1km simt ca si cum imi infige cineva ace in tibii si pur si simplu nu mai pot alerga mai mult de 4-5 km. Alerg pe iarba (pe asfalt ma doare si mai rau) si in afara de aceasta durere simt ca as putea alerga mult mai mult (este foarte enervant sentimentul cand iti doresti sa alergi dar nu mai poti din cauza picioarelor)... Cand alerg in urcare pe deal nu ma dor, doar la alergarea pe drum drept apare aceasta durere insuportabila... Astazi am alergat de ex. doar 4 km din cauza tibiilor, iar saptamana trecuta am alergat intr-o zi si 10 km fara nicio durere si fara a fi la final foarte obosit. Alerg in medie cam 50-60 de km pe luna (de 3-4 ori pe saptamana si cand nu am timp mai rar) de aproape 2 ani (exceptia lunii febbruarie 2012 cand nu am putut alerga din cauza zapezii).

Ce sfat puteti sa imi dati pentru ca mai este foarte putin pana la Moeciu (sambata viitoare) si m-as oftica sa ma apuce si pe acolo durerea de tibii--- oricum termin orice ar fi, nu ma las, dar as vrea sa scot sub 1:30 ore la acest cross)

As fi foarte recunoscator pentru niste sfaturi venite de la alergatori care s-au confruntat la randul lor cu aceasta problema.. (stiu ca este o problema destul de comuna la alergatorii amatori)

Va multumesc !

Andrei












...............
"Pain is temporary. Quitting lasts forever"- Lance Armstrong




Offline conumila
Membru Forum
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Duminica, 29 Aprilie 2012 20:53
Un sfat complet neprofesionist venit de la un alergator amator este sa incerci sa stai seara cu piciorul in sus, cu o punga de gheata pe zona dureroasa, nu mai mult de 15 minute pe fiecare picior.

Eu imi puneam o doza cu freon pentru cutia frigirifica, tinuta la congelator, dar, repet, nu mai mult de 15 minute.

Nu stiu daca doar mascheaza, la mine a avut efect dupa cateva zile, dubland solutia cu alergare doar pe iarba si ceva antinflamatoare gen nurofen.

Solutia profesionista cred ca tine de repaus total, antiinflamatoare, gheata.

Durerea mi-a aparut clar si de necontestat in perioadele de marire a distantelor parcurse pe asfalt.




...............
rookie




Offline doe
Membru Forum
Din Mai 2011
Duminica, 29 Aprilie 2012 21:37
Eu am simtit o ameliorare a durerilor de tibie prin schimbarea sosonilor de alergat, cei pe care i-am avut aveau 700 km la bord si socul produs in timpul alergarii se ducea in tibie, dupa aceasta schimbare reuseam sa trec lejer de 20 de km. In dorinta de a nu renuta la vechii sosoni am mai incercat sa alerg cu ei si fix 5km am mai putut alerga apoi stop.






Offline andreilungu
Membru Forumandreilungu
Din Noiembrie 2011
Oras / Locatie : Campina/Bucuresti
Duminica, 29 Aprilie 2012 22:27
Multumesc pentru sfaturi ! O sa tin cont de ele. In seara asta o sa pun un pic de gheata !

Alerg cu niste sosoni destul de slabi ce e drept (am 2 perechi una Nike dart 9 de la Decathon si una Adidas de la Intersport de la promotie pe la 150 lei parca a fost...), dar nu au 700 de km, sunt destul de noi... Am in plan cumpararea unei perechi mai bune, dar nu pana la maraton. (vreau sa prind ceva reduceri ptr ca sunt cam scumpi acum cei pe care i-as vrea - 600 lei :) )

Sper sa pot alerga crossul cu una din perechile acestea...






...............
"Pain is temporary. Quitting lasts forever"- Lance Armstrong




Offline doe
Membru Forum
Din Mai 2011
Duminica, 29 Aprilie 2012 22:55
Ah, este clar, de la Nike ti-se trage, eu am alergat cu aceeasi firma si sincer este crima, incearca Asics, vei avea aripiiiiiiiiiiiii!








Offline Lone runner
Membru ForumLone runner
Din Decembrie 2007
Luni, 30 Aprilie 2012 00:09
Andrei, si eu cred ca de la pantofi ti se trage. Arunca un ochi aici.






Offline mgh
Membru Ro Club Maratonmgh
Din Decembrie 2011
Luni, 30 Aprilie 2012 01:07
Eu as fugi de orice cu indicativul 'stability', 'control' sau ceva similar. Cauta modele neutre la care nu simti ca iti imping piciorul intr-o parte sau alta.

Am o pereche de Nike Free TR2 (de iarna) pe care - dupa ce am alergat cu sandale si descult - acum nu mai pot sa ii incalt pentru ca simt cum imi forteaza piciorul sa calce intr-o pozitie nenaturala. Pe zapada nu imi dadeam seama prea bine dar pe asfalt e insuportabil (pentru mine). Daca vrei sa ramai pe Nike iti sugerez sa testezi Nike Free 2 sau 3. La ei nu am sesizat problema asta.


...............
-




Offline Viorel Crisan
Membru Ro Club MaratonViorel Crisan
Din Septembrie 2011
Luni, 30 Aprilie 2012 17:29


"una Adidas de la Intersport de la promotie pe la 150 lei parca a fost..." -

Am avut si eu adidasii respectivi si ma neneoroceau tibiile, i-am scos de la alergare si doar ma plimb in ei. De cand am luat pantofi de alergare buni si am facut ceva exercitii specifice (mers pe varfuri si pe calcaie) nu am mai avut probleme.


...............
http://eualerg.blogspot.com/




Offline conumila
Membru Forum
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Luni, 30 Aprilie 2012 17:47
Sfaturi universal valabile nu exista.

Dar tibiile mele plangeau la Nike Dart, primii pantofi cu care alergam, si de la Adidas Cushion Response. Initial au mers, pe urma am suferit.

Aterizez pe calcai, alerg pe suprafete dure, marirea distantelor parcurse a dus invariabil la acest rezultat. Cam astea sunt cauzele la mine. In plus, cam la orice pantof scade amortizarea dupa un anumit numar de km, cred ca la vreo 800 km cam trebuie schimbati.

Pe termen lung, masura a fost sa utilizez incaltaminte cu amortizare mai mare. Dupa probarea mai multor modele, am ramas la Asics, care se mai gasesc la reduceri la sportsshoes.com (era transport gratuit in Romania daca platesti in euro) sau alte site-uri. Nu sunt in stare "sa imi bag picioarele" in 600 ron, dar se gasesc si la jumatate de pret. Oricum, este obligatorie probarea lor inainte sa ii comanzi, daca nu vrei sa incerci toata ziua sa ii returnezi sau sa ii vinzi ca nu se potrivesc.

Daca alegi si un calapod gresit, o talpa aiurea, patesti cam ce zice @mgh, te trezesti si cu dureri in genunchi sau alte articulatii.

Mai este varianta Decathlon, unde poti sa probezi pe banda incaltamintea si nu se supara nimeni. Nu mai zic de posibilitatea de retur in 30 zile, care nu este neglijabila.




...............
rookie




1 2 >
Pagina 1 din 2






Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2557, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : bobo70, Cretescu, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : adi, aggerru, Kredy, Manuella, Mercator, mojojojo, npaul, penesadrian, RalucaS, rebecca, Rux, Sanzian

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007