Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223924.95 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Alearga cu noi! » Alergare de grup Stadion Lia Manoliu

Alergare de grup Stadion Lia Manoliu



Open thread Alergare de grup Stadion Lia Manoliu

-



Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 24 Aprilie 2012 22:19
Salutare,

De maine voi fi pe stadionul Lia Manoliu pentru alergarea de viteza. Ora 9.30. Locul pe pista langa sala de forta in aer liber.

Asa cum acum mai bine de 2 ani de zile m-am apucat de antrenamente de distante lungi si am reusit sa termin 2 maratoane, cateva semimaratoane si multe crosuri oficiale, acum vreau sa ma apuc de antrenamente pe distante scurte pentru dezvoltarea "vitezei maxime constructive". Consider ca pista stadionului este foarte potrivita pentru alergarile tehnice. Vreau sa stiu ce inseamna si sa exersez: Lansate, Rulaje, Plecari si Speciale. Cine stie deja ce inseamna (lansate, plecari, rulaje, speciale) poate sa posteze aici. Eu in timp o sa ma documentez si am sa postez din lucrurile aflate. De asemenea am sa postez si antrenamentele efectuate.

Deci cine este interesat de viteza si de alergarile pe distanta scurta se poate alatura.

Numai bine!

Adrian








1 2 3 4 5 >
Pagina 1 din 5




Offline mgh
Membru Ro Club Maratonmgh
Din Decembrie 2011
Miercuri, 25 Aprilie 2012 00:16
Specialele sunt alergari pe distanta scurta (50-100m) in diverse stiluri: cu calcaiele la sezut, cu genunchii la piept, cu pasul sarit (lung), cu saritura in sus pe varful piciorului, cu genunchiul intins. Pe astea le mai tin eu minte.

O repetitie inseamna ca se alearga distanta cu stilul ales apoi revenire lejera (mers, alergat usor) inapoi la punctul de plecare. Repetitii cat cuprinde. Cred ca faceam in total de ordinul sutelor la sfarsit de antrenament (zeci din fiecare).


...............
-




Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Miercuri, 25 Aprilie 2012 13:04
Am fost azi pe stadion impreuna cu Sundance.

Am facut : aprox. 2kmsi un pic de incalzire, plecari si pozitionari pt startul din picioare pe distanta de maxim 10-15m, proba de 50m pe cronometru unde nu am reusit sa scad sub 6.9secunde, pe urma cu genunchii la piept(am ridicat pana unde puteam dar nu cred ca ajungeam putin mai sus de bazin), alergare cat mai corecta tehnic(genunchi ridicat, pas intins si calcat doar pe varfuri) pe 50m. Putina mobilitate mai ales pentru bazin. Am alergat pe distanta de maxim 50m.

Din lucrurile care am putut si eu sa le observ stau foarte prost la: viteza de reactie, mobilitate, tehnica de alergare (nu prea ridic genunchiul si calc pe calcai). Alte lucuri o sa poata fi observate in filmarile realizate de Sundance caruia ii multumesc pentru timpul pe care mi l-a acordat azi.

La alergare a venit si Razvan Staicu cu care am facut o parte din incalzire, deoarece avea alt program de viteza pentru maraton.

Per total mi s-a parut foarte greu, chiar sunt epuizante bucatile de 50m. Adunate toate nici nu cred ca dau 2km.

Urmatoarea iesire e posibil sa fie vineri de dimineata, dar o sa anunt aici acest lucru.

Numai bine!

Adrian






Offline Sundance
Membru Ro Club MaratonSundance
Din Septembrie 2011
Oras / Locatie : Bucuresti
Joi, 26 Aprilie 2012 21:13
Postez clip-urile realizate ieri pe stadion ca sa puteti sa-i dati un sfat lui Adrian.

1. Incalzirea: aici

2. Startul: aici

3. 50m plat: aici




...............
"Pain is inevitable. Suffering is optional."




Offline Sundance
Membru Ro Club MaratonSundance
Din Septembrie 2011
Oras / Locatie : Bucuresti
Joi, 26 Aprilie 2012 21:36
Eu am cateva observatii p ecare i le-am transmis si lui Adrian. Le scriu aici pentru a fi validate sau infirmate, deoarece nu sunt un specialist.

Startul

Startul este obligatoriu din picioare, din cate am inteles. Se pierd ceva zecimi fata de startul de jos, dar asta e...

Pozitia la start nu este cea corecta. Trebuie avut in vedere ca:

- tot corpul sa se sprijine pe piciorul din fata
- celalalt picior poate sa fie aproape ridicat, astfel centru de greutate este cat mai in fata posibil si corpul e pregatit sa se deplaseze inainte
- piciorul din fata poate fi mai flexat decat acum
- la momentul startului se impinge puternic in piciorul din fata (nu in cel din spate provocand un "recul" asa cum se vede in clip)
- un start bun e dat de "explozie"; pentru asta conteaza enorm atitudinea mentala: trebuie sa fii ca si in situatia in care cineva sta in fata ta si se pregateste sa-ti traga cu o scandura in cap :)) iar tu stii asta si esti incordat pentru ca trebuie sa parezi
- atitudinea este una alerta, prezenta, ca o coarda intinsa la maxim; la cel mai mic zgomot ai "explodat" (de aia se si iau starturi gresite)
- exersand "explozia" fata de ceea ce se vede acum cred ca se pot castiga 2-3 zecimi fara probleme
- dupa "explozie"corpul se mentine in pozitie joasa, spatele se indreapta treptat, iar ridicarea se produce la fel treptat; in acest moment Adrian se ridica prea repede
- la start trebuie impins foarte tare in picioare (incniturile pe fiecare pas si zgomotele ca la loviturile de la tenis de camp sunt recomandate :)

Alergarea

Problemele cred ca sunt urmatoarele:

- alergarea este ingenuncheata
- l-am rugat pe Adrian sa faca pe loc "genunchii sus" si am constat ca are probleme cu mobilitatea in zona soldului
- cand alearga special "cu genunchii sus" departeaza genunchii de corp (in lateral) pentru a-i putea ridica cat de cat
- din acest motiv i-am recomandat cateva exercitii specifice pentru mobilitate
- am mai observat si faptul ca alearga pe calcaie, insa asta decurge in mod direct din faptul ca nu ridica genunchii suficient si nu arunca piciorul in fata (astfel aterizarea pe varf ar veni de la sine)
- pozitia de alergare (per total) este joasa - or si asta decurge tot din cele anterioare

Concluzii

Am cronometrat cursa (pe clipul video) si mi-a iesit un 6,9.

Cred ca este realist ca prin imbunatatirea startului sa castige 2-3 zecimi. Startul il ia liber si cronometrul se porneste dupa plecare lui. Daca arbitrul sesizeaza cea mai mica miscare parazita (vezi acel recul) va porni cronometru imediat si astfel se vor pierde zecimi bune. Daca Adrian reuseste sa ia startul surprinzator si exploziv va "surprinde" cronometru si va mai castiga un pic si din asta.

Pentru ca mai are aprox 2 luni pina la proba pentru care se pregateste cred ca este realist ca sa-si "inalte" (efectiv) alergarea prin exercitii de mobilitate, alergari cu genunchii la piept (pe loc, eventual), cu calcaiele la sezut etc. Din asta nu pot sa-mi dau seama cat se poate progresa in acest interval, insa cred ca pe aici e calea catre un progres rapid intr-un atare interval de timp.








...............
"Pain is inevitable. Suffering is optional."




Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Joi, 26 Aprilie 2012 22:07
Multumesc frumos pentru filmari, asa am si eu o viziune mai buna asupra modului cum alerg. M-am uitat de nu stiu cate ori la fiecare clip. Multumesc frumos si pentru comentarii. Deasemenea rog pe cei care se pricep sa imi dea un sfat in ceea ce priveste un program de antrenament. Deoarece si acum ma resimt un pic muscular (dorsal, femural, gambe, abdomen, intercostali, antebrat, biceps brat) aproape tot ce sa mai. Deci clar am facut cam multe bucati de 50m. Insa pe moment nu mi-am dat seama.

Numai bine!

Adrian






Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Joi, 26 Aprilie 2012 22:10
Maine la 9.30 am sa fiu pe pista pentru un alt antrenament de viteza.

Am sa incep cu siguranta cu 3-4km alergare de incalzire dupa care ceva gimnastica si pe urma nu stiu sigur ce o sa vad la fata locului.

Cine are timp si este interesat il astept.

Numai bine!

Adrian






Offline mgh
Membru Ro Club Maratonmgh
Din Decembrie 2011
Vineri, 27 Aprilie 2012 09:24
Ce mi s-a parut ca trebuie imbunatatit:



  • miscarea mainii inainte trebuie facuta cu cotul indoit. Mana tinuta intinsa te incetineste pentru ca formeaza un pendul mai lung. Vezi filmul asta slow motion cu Asafa Powell http://www.youtube.com/watch?v=KRZvlQTTCMg
  • aincetinit pe ultmii metri. Trebuie sa alergi catre o linie de sosire cu 10m mai departe decat cea reala. Altfel scazi viteza tocmai cand esti la final
  • degetele duse in fata trebuie sa fie rasfirate si palma sa faca o usoara miscare oscilanta, nu perfect liniara. Vine din lateral spate, se apropie de corp apoi merge iar un pic spre exterior. Citisem undeva un articol pe tema asta dar nu il mai gasesc acum. Vezi aici un slow motion din fata unde se vede miscarea (din lateral nu e perceptibila) http://www.youtube.com/watch?v=SebLUQFWFz0
Si o idee legata de filmat - pune camera un pic mai departe ca sa alerge cumva paralel cu ea, nu oblic. Cam cum e la secunda 15 din filmul cu incalzirea. Punctul ideal e pe semicercul de la turnanta pentru ca daca te asezi in centru ai 100m de filmat in care esti la distanta constanta de el si il filmezi mereu din lateral. Poti sa incerci si un film exact din fata/spate dar iti trebuie zoom.




...............
-




Offline Sundance
Membru Ro Club MaratonSundance
Din Septembrie 2011
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 27 Aprilie 2012 20:14
Asa este, filmarile nu sunt din cele mai inspirate unghiuri. Ca sa nu mai zic ca am incurcat ON cu OFF. Adica am apasat pe buton si am oprit camera cand alerga Adrian si apoi am pornit-o cand s-a oprit din alergare si am filmat un gazon splendid. :))

Vazand ce a iesit am invatat si eu ceva legat de asta. Sper!

Saptamana viitoare poate mai facem o sesiune...


...............
"Pain is inevitable. Suffering is optional."




Offline conumila
Membru Forum
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 27 Aprilie 2012 20:39
Cred ca trebuie actionat in mod profesional. Dl Sergiu Nicolaescu da indicatiile, da drumul la camera, alearga un pic, developeaza samd.

Trebuie sa tragi duble pana pica lat subiectul, dar sa iasa bine. Ca tot vrea sa alerge.

Foarte misto ideea si foarte utila cred. Cred ca va fi foarte interesanta evolutia in timp, mai ales ca exista filmele.

Sper ca nu va suparati ca am si glumit, am si eu un amic pe care am tot incercat sa il filmez cand face un muscle-up. Dupa 15 duble in care potriveam aparatul cadea lat, dar acum are alta perspectiva asupra cinematografiei. Si alti muschi, hihi
M-am uitat pe filmuletele puse de Mihai, in general corpul sprinterului parca este aplecat in fata mai mult decat al alergatorilor de cursa lunga. Asta ca sa fac o observatie mai pe topic. Nu stiu cum se poate corecta pozitia corpului, mie nu imi iese.


...............
rookie




Offline Sundance
Membru Ro Club MaratonSundance
Din Septembrie 2011
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 27 Aprilie 2012 21:25
Cam asa si cu Adrian... Cat am tot developat eu negativele facuse vreo trei stafete singur. Noroc ca am avut ideea sa ii arat si lui pe camera... gazonul impecabil.

Revenind ontopic: plecarea din picioare seamana ca principiu cu plecarea din block-start, dar difera prin partile esentiale. Modul in care pleaca nenea ala in filmul lui Mihai este cam pagubos. Pleaca prea "din picioare". Nu se apleaca suficient si impinge tot in piciorul din spate.

Dar ca sa nu dau doar din taste o sa incerc sa dau si din craci la stadion. Ii dau ocazia lui Adrian sa se razbune. Merita! Sa vedem ce-o iesi...








...............
"Pain is inevitable. Suffering is optional."




Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 27 Aprilie 2012 21:44
@mgh

Multumesc frumos pentru clipuri, chiar sunt explicite in ceea ce priveste miscarile.

Azi am fost pe stadion si era un imens nor de praf pe aprox jumatate din pista, asa ca am fugit in IOR. M-am dus in zona cu busturile unde e o panta destul de lunga si inalta si e asfaltata in zigzag iar pe langa mai multe poteci. Am facut panta aia de 5 ori si pe urcare si pe coborare. Am facut putina gimnastica, intinderi. Dupa care am ales o panta mai lina si mai scurta pt niste speciale (Joc de glezne, Alergare cu genunchii sus, Pendularea gambelor inapoi, Pas saltat cu picior la 90, Pasul sarit, Pas fandat(fandari), Pasul broscutei) pe care le-am facut de 2 ori. Pe urma am facut iar de 2 ori panta mare si lunga dar intr-un ritm mult mai usor ceva gen rulaj. Iar gimnastica intinderi si am terminat cu alergare usoara pana acasa.

Dupa antrenamentul de azi in panta simt foarte bine bicepsul femural, restul muschilor sunt ok.

Am fost insotit de un prieten care a incercat sa imi arate si sa ma corecteze cat putea la tehnica.

Apropo de filmari ar fi iesit niste filme superbe azi pe panta asta inverzita mai ales ca a fost o zi insorita.

Numai bine!

Adrian






Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Duminica, 29 Aprilie 2012 22:36
Salut Florin, adresa mea de mail este: gabor.adrian18@gmail.com

Multumesc frumos pentur ajutorul care vrei sa mi-l dai.

Numai bine!

Adrian






Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Luni, 7 Mai 2012 22:29
De curand mi-am achizitionat incaltari speciale pentru viteza si pentru pista.

Acesta e modelul: http://www.decathlon.ro/RO/at-start-147373163/

Inca nu i-am scos la o alergare, deabia astept sa ies.

Numai bine!

Adrian






Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 8 Mai 2012 22:11
@Sundance

Salutare, maine ies la o alergare matinala pe stadion. Sunt persoane interesate?

Vreau sa testez noile incaltari: http://www.decathlon.ro/RO/at-start-147373163/

Pe la ora 8 - 8.15

Am primit si cateva antrenamente pe vreau sa le incerc. Multumesc Florin Precup pentru legatura cu dn Vladescu Mircea. Este un tip foarte de treaba care mi-a dat multe indicatii.

Numai bine!

Adrian






Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Joi, 10 Mai 2012 12:12
Miercuri din cauza vremii nu am mai iesit la alergare asa ca:

Maine la 8.30 sunt pe stadion si o sa incerc unul din antrenamentele recomandate.

Cine vrea sa vina este binevenit.

Numai bine!

Adrian






1 2 3 4 5 >
Pagina 1 din 5






Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2589, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : Cretescu, ndam, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : buriceamarius, ClaudiuBeletoiu, Dalia Alexandra, Liliana Aldea, mariustriatlet, marius_shogun, mrs24marius, Mrskid24

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007