Ro Club Maraton
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 222579.93 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Maratonul Paris 2009Maratonul Paris 2009
Exista cateva maratoane pe care orice pasionat TREBUIE sa le alerge, mai devreme sau mai tarziu. Parisul este unul dintre... Maratonul Paris 2009

Antrenament Invatarea tehnicii de alergareInvatarea tehnicii de alergare
Predarea tehnicii alergarii a devenit foarte populara in ultima vreme. Cea mai bine vanduta carte in domeniul alergatului... Invatarea tehnicii de alergare

Nutritie Bauturile energizanteBauturile energizante
Indatoririle zilnice ne fac deseori sa ne simtim obositi si sa ajungem la un punct in care simtim ca nu mai facem fata. Fie... Bauturile energizante

Sanatate Exercitiile fizice reduc tensiunea arterialaExercitiile fizice reduc tensiunea arteriala
Doctorul ti-a spus ca ai tensiune arteriala mare, adica esti hipertensiv. Desi poate nu ai nici un fel de simptome si nici... Exercitiile fizice reduc tensiunea arteriala
Sunteti aici :: FORUM » Nutritie sportiva » Energizante - ghid utilizare

Energizante - ghid utilizare



Open thread Energizante - ghid utilizare

-



Offline pauless
Membru Ro Club MaratonTrimite Mesaj
Din Februarie 2012
Luni, 30 Aprilie 2012 13:49
Salut oameni buni,

Pana acum nu am folosit substante energizante la antrenamente sau competitii. Ma limitez la un amestec de nuci cu miere cu 2 ore inainte de alergarea lunga. E adevarat, distanta mea maxima alergata este de 22 km. Vrea ca intr-o prima faza sa testez ceva de genul asta, sa vad cum reactionez, cum ma misc.

Va rog sa-mi recomandati ceva. Ce folositi, geluri, batoane, bauturi? Care ar fi cele mai bune? Si cum le folositi, la ce frecventa? Am auzit diverse opinii, la fiecare 10 km, dupa km 20, la nevoie etc.

M-as limita la gel sincer sa fiu, e mai comod de carat (nu-mi place sa-mi leg de mine centuri si alte accesorii). Cum se ia gelul? Banuiesc ca nu bag tot tubul dintr-o data :)

Din cate va dati seama, m-ar ajuta un ghid complet. Dar si parerile personale ale celor care folosesc frecvent energizante.

Mersi!

Numai bine,

Paul






1 2 >
Pagina 1 din 2




Offline pauless
Membru Ro Club MaratonTrimite Mesaj
Din Februarie 2012
Miercuri, 2 Mai 2012 16:42
Macar un sfat cat de mic asteptam si eu de la cei vechi. Am gasit ceva info pe net, intr-un material promotional pentru gelurile high5, care spune cam asa: 2 tuburi de gel inainte cu 10-15 minute de cursa si cate un tub la fiecare 30-40 minute in timpul cursei.

http://nutricult.ro/images/ghid_nutritie/Ghid__MARATON_ROMANA.pdf

O sa incerc sa testez mai multe tipuri. Sper sa reziste ficatul :)








Offline maxu
Membru Forummaxu
Din Noiembrie 2011
Miercuri, 2 Mai 2012 16:57
Fiecare isi face nutritia dupa cum s-a obisnuit. Eu unul prefer Sponser Energy sau High5 (gel) la 10km + un activator si lapte + prajituri dupa cursa.

Inainte de start, miere + polen. Sau un gel.

De ce nu ISOStar? Nu incape in borseta :) Dupa cum vezi, fiecare cu ale sale.








Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Miercuri, 2 Mai 2012 17:00
Sper sa iti fie de folos asta:



...............
Dr. Serban Damian, presedinte Ro Club Maraton




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Miercuri, 2 Mai 2012 17:06
Ma enerveaza ca imi face resize automat. Da-mi un mail si ti-o trimit mai mare.

Este un minighid pe care il imparteam intr-o vreme pe la concursuri.

Despre suplimentele pentru sportivii de anduranta am scris un articol si intr-un numar din Alerg. Cu permisiunea lui Marian, poate o sa-l postez si pe site.


...............
Dr. Serban Damian, presedinte Ro Club Maraton




Offline pauless
Membru Ro Club MaratonTrimite Mesaj
Din Februarie 2012
Miercuri, 2 Mai 2012 17:15
Multumesc.

maxu, partea cu prajiturile imi place cel mai mult :) Stiu ca fiecare are preferintele lui, tocmai de asta incerc sa-mi fac o idee din mai multe pareri.

Serban, exact asta cautam, un ghid simplu si bine facut. paulbrendea@yahoo.com

Multumesc inca o data.

Numai bine,

Paul






Offline avh
Membru Forum
Din Septembrie 2010
Miercuri, 2 Mai 2012 18:15
Eu folosesc gelurile Gu, pe care mi le comand pe ebay. Pe plicuri scrie ca se ia cate un gel pentru fiecare 45 de minute de alergare si eventual si unul cu vreo 15 minute inainte de a incepe alergarea.

De folosit le foloseam doar la long run-uri si la maraton. Nu stiu daca ajuta, dar ajunsesera sa imi placa, abia asteptam sa mai treaca 45 de minute Cool






Offline bogdangrigore
Membru Forum
Din Aprilie 2011
Joi, 13 Septembrie 2012 10:50 compensarea sarii pierdute prin alergare/ geluri etc

buna tuturor, 

am observat ca datorita cresterii intensitatii antrenamentelor pe partea de viteza, se pierde sare prin perspiratie.

voi cum faceti pentru a adresa acest aspect va rog - exista si geluri mai sarate?

eu folosesc gelurile de la Aptonia (cele de la Decathlon) cele cu cofeina dar care au gust dulce (nu mi-am dat seama dc au si sare de pe specificatiile ambalajului). in plus mai folosesc pudra Aptonia cu gust de portocale care contine sodium.

ceva masticabil de luat in timpul concursului inca am de descoperit; am intrebat la farmacii dar nu prea aveau...

voi cum faceti pls...apreciez!

sper ca merg bine antrenamentele pentru MIB 2012, ne vedem acolo!

cu bine, 

Bogdan-Alexandru 


...............
bgrigore@yahoo.com




Offline StefanD
Membru Ro Club MaratonStefanD
Din Mai 2009
Oras / Locatie : Bucuresti
Joi, 13 Septembrie 2012 14:37

Salut Bogdan,

Cred ca exista geluri sarate cu siguranta de la mai multi producatori.

Eu am incercat doar Squeezy tomato.Mi-au placut foarte mult, ptr ca la un moment dat in cursa, te cam saturi de dulciuri..

Nu stiu insa in Romania de unde am putea sa luam. Daca stie cineva - il rog sa scrie.

Multumesc.


...............
Stefan




Offline bruce
Membru Ro Club Maratonbruce
Din Octombrie 2008
Oras / Locatie : Romania
Miercuri, 19 Septembrie 2012 16:45 Geluri Kyani

Salut ,

Incearca produsele Kyani.Sunt foarte bune si o sa te ajute foarte mult.Sunt naturale din Alaska..au luat si un premiul nobel, sunt testate anti doping.Pentru mai multe detalii ai un link jos si mail-ul meu florin.purcea@gmail.com

https://532894.kyani.net/r/eu/en/products

 


...............
sandelbruce@yahoo.com




Offline Dragos Ciobanu
Membru Ro Club MaratonDragos Ciobanu
Din Septembrie 2012
Oras / Locatie : Bucuresti
Joi, 28 Martie 2013 14:52

Salutare, 

Discutam cu un prieten despre ce geluri ar putea consuma la maraton. Eu am folosit High5 si au fost ok.

Insa ma gandeam daca nu am putea inlocui aceste geluri cu miere. Mierea contine 82g carbohidrati cu asimilare rapida la 100g. Practic si gelurile contin tot glucoza si zahar, insa mierea este un produs natural cu multe proprietati.

Voi ce parere aveti despre consumul unui shot de miere din 30 in 30 de minute in timpul maratonului?


...............
www.dragosciobanu.ro - Today I run for absolute pure joy




Offline atasze
Membru Forumatasze
Din Iulie 2009
Oras / Locatie : Timisoara
Joi, 28 Martie 2013 17:38

Salut,

mierea e foarte buna ca energizant, insa acasa inainte de antrenament. Eu folosesc miere in diverse combinatii, cu nuci, cu banane, in milk-shake-uri.

Mierea are cam acelasi coeficient energetic (300kcal/100g) cam ca si gelurile sau poate chiar putin mai mare decat unele brand-uri, dar e mult mai ieftina, de cateva ori.

Problema e ca greu s-o consumi la concursuri sau la antrenamente in timpul alergarii. Curge mai greu, in ce o transporti? Daca e frig se intareste. De asta s-au inventat gelurile pt ca sunt usor de consumat in timpul efortului. In plus unele geluri au amino-acizi in compozitie, care sunt utili la eforturile foarte intense.


...............
Alin Tanase




Offline Oana Badea
Membru Ro Club Maraton
Din August 2009
Oras / Locatie : Romania
Joi, 28 Martie 2013 21:55

Eu folosesc miere la baton/plic, nu stiu foarte exact cum ii zice, sau mai degraba doza, din cele care se folosesc in HORECA (restaurante) cand ceri miere la ceai :D Se pot prinde f usor ca si gelurile si se utilizeaza cam la fel. Mi-a fost un pic mai greu sa gasesc la inceput miere la doza, dar acum chiar ma descurc, mai ales ca folosesc numai in concursuri sau la alergarile lungi si grele. 

La 30 de minute, eu nu reusesc sa iau pentru ca mi se pare un pic cam des dupa gustul meu (nu sunt un mare fan dulce:D), dar si asta se poate testa, respectiv la ce interval de timp iti e benefic sa iei. 

Trebuie avut in vedere ca unele geluri mai au si alte ingrediente care ajuta si pe care mierea nu le are;)






Offline mstan
Membru Forum
Din Decembrie 2010
Joi, 28 Martie 2013 22:19

Si eu sunt un mare amator de miere la plic ( se gaseste la Metro ).

SIngura diferenta intre miere si gel este ca gelul are in plus electroliti.


...............
marian-stan.blogspot.ro




Offline mgh
Membru Ro Club Maratonmgh
Din Decembrie 2011
Joi, 28 Martie 2013 22:28

Din ce am citit eu in cartea aia cu hidratarea (Waterlogged) nu ai nevoie de electroliti sau cel putin nu imediat - ii poti reface si dupa cursa. Organismul isi regleaza singur cam tot. Si eu vreau sa incerc pliculete cu miere pentru ca de geluri si batoane m-am cam saturat.


...............
-




Offline Dragos Ciobanu
Membru Ro Club MaratonDragos Ciobanu
Din Septembrie 2012
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 29 Martie 2013 08:35

Electrolitii ii luam din bautura isotonica de la punctele de hidratare.

Ma gandeam sa "ambalez" mierea intr-un tub de pasta de dinti...sa il tai in partea de jos, il spal, bag mierea si il lipesc cumva :D Dar e buna si ideea cu dozele folosite la restaurante pentru ceai.

Apropo, voi in ce va transportati gelurile/mierea in timpul cursei? 


...............
www.dragosciobanu.ro - Today I run for absolute pure joy




1 2 >
Pagina 1 din 2






Total membri 3599 (lista membri), total subiecte 2551, numar total de postari 36031.
Ultimii membri inregistrati pe forum : Kitty32, Zaganoo, Gorci Florin, Daemon36, OvidiuC, sorin.popescu, Aidept, online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : alexpostu, andra, Andra Migiu, geo781, Horia47, liviu85, octaviandri, zebu vlad

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2017. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007