Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Jurnale de antrenament personale » Jurnal Mihai D

Jurnal Mihai D



Open thread Jurnal Mihai D

-



Offline MihaiD
Membru Forum
Din Aprilie 2013
Marti, 2 Aprilie 2013 00:17

Buna seara. Ma numesc Mihai, am 22 de ani si am venit pe forumul acesta sa fur experienta de la cei cu un kilometraj mai lung. {#emotions_dlg.grin}

M.am apucat de alergat vara trecuta. Stiam ca singur nu o sa alerg mai mult de 100 de m, asa ca am convins 2 prieteni sa alerge si ei. Primele 2 saptamani alergam aproximativ 3-4 km/ zi. Treptat am ajuns la 5-6 km. Am ramas surprins pentru ca aveam 88 kg si in primele 15-20 min imi era f greu sa alerg. Oboseam, simteam ca ma sufoc. Apoi incepeam sa ma incalzesc si alergam decent, fara sa ma opresc.

Incepusem sa rarim din zile iar eu la un momentdat am inceput sa simt dureri in laba piciorului drept. Am luat o pauza de 1 luna apoi am invitat la alergat un grup de 10 persoane. Am inceput sa alergam incetisor si dupa vreo 500 m, am inceput sa simt dureri in toti muschii din zona inferioara a piciorului, zona tibiei, toti muschii mai putin gamba. Tibialis anterior, extensor digitorum longus, flexor digitorum longus. Durere, simteam ca imi da cineva cu o bata peste picior, aveam senzatia la fiecare pas, ca o sa cad. De atunci nu prea am mai alergat, iar acum ca a dat soarele am zis sa ma reapuc de alergat.

Am alergat 3 zile, 2 km/ zi, a4.a zi am luat pauza, a 5.a zi am alergat cu un prieten, vorba vine alergat, pentru ca mai mult de 2-300 m nu rezistam. Piciorul iara ma doare, sunt in a 3.a zi de repaus si inca simt o mica durere cand urc trepte. Nu imi dau seama de la ce ar putea fi durerile . Durerea din laba piciorului cred ca am cam rezolvat.o. Am obiceiul sa stau cu piciorul sub mine cand ma asez pe scaun iar cand ma ridic si incep sa merg simt putina durere. Deci nu mai stau cu piciorul sub mine. Dar cu durerea de la muschi ce sa fac ? Nu am facut niciodata incalzire inainte sa plec la alergat. Ar putea fi febra musculara?






Offline doe
Membru Forum
Din Mai 2011
Marti, 2 Aprilie 2013 22:52

incearca sa ne dai mai multe detalii, folosesti sosoni pentru alergat? alergi dupa un program? alergi pe varfuri sau pe calcaie, cu viteza sau pe pante?






Offline MihaiD
Membru Forum
Din Aprilie 2013
Miercuri, 3 Aprilie 2013 00:38

Folosesc o pereche de la Slazenger, nu cunosc modelul, seamana cu Everlast Nevada. Sunt destul de confortabili, au talpa bunicica ,un strat moale de cauciu+ un strat de spuma. Nu stiu exact ce inseamna sa alerg dupa un program, cand plec de acasa imi propun sa alerg de la x la y. Alerg pe asfalt, exista si portiuni unde am panta dar nu aleg mereu traseul unde e panta. Mi.am ales un ritm lent de alergat, tin spatele drept si calc mai mult pe toata talpa, uneori alerg si pe calcaie ,nu stiu sa estimez viteza.






Offline doe
Membru Forum
Din Mai 2011
Miercuri, 3 Aprilie 2013 10:37

ok, pantofii sunt buni pentru cat alergi, incearca pentru moment sa ocolesti orice panta, treapta sau chestii inclinate.

uitate pe youtube pentru pozitii in timpul alergarii si mai ales cum sa aterizezi pe pingea, un program pentru incepatori in alergare gasesti aici si foarte multe informatii.

http://florinchindea.blogspot.ro/2013/02/program-de-alergare-pentru-incepatori.html

un program bun pentru masurat distanta si viteza este runkeeper pt, telefoane smart cu android si gps,

info despre tehnica alergarii gasesti aici pe site sus langa steaguri in stanga, citeste tot si mai vorbim

http://www.maraton.info.ro/invatarea-tehnicii-de-alergare.html

Succes!






Offline MihaiD
Membru Forum
Din Aprilie 2013
Joi, 4 Aprilie 2013 23:34

Astazi am alergat aproximativ 4-5 km. Prima sesiune de dupa minipauza cu dureri. Oarecum tot am simtit o durere, la ambele picioare, dar de intensitate mica asa ca nu prea m.a afectat. Cred ca totul tine de pauza si de refacerea dupa fiecare antrenament.

Programul pentru incepatori prezentat pe blogul respectiv mi se pare chiar bun si o sa il pun in aplicare incepand cu urmatorul antrenament.

Cat despre tehnica de alergat... inca incerc sa imi gasesc un stil propriu.






Offline conumila
Membru Forum
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 5 Aprilie 2013 10:18

Am fost curios si am cautat muschii aia, ca nu stiam pe unde sunt.

Cand am inceput sa alerg am urmat un program care exista atunci pe saitul Mratonului International Bucuresti. Ceea ce indica suplimentar programul era intercalarea intre cele 3 zile de alergare a trei zile de mers alert. Era ceva de genul "Luni 30 minute mers alert, marti 1min alergare 1 minut mers, miercuri 30 minute mers alert, joi 1+1, vineri mers alert, sambata 1+1".

Mersul alert intarea la mine exact muschii de pe tibie, care dor in general atunci cand mergi foarte rapid. Ca idee, am avut nevoie de toate cele 8 saptamani ca sa pot alerga 30 de minute, pentru ca nu mai facusem de ceva timp mai nici o activitate fizica.

Cred ca este foarte utila si executarea unor miscari de incalzire, rotatii de articulatii, timp de 5-10 minute, nu ca eu le fac, pentru ca din graba le cam omit, dar ajuta cu adevarat si previn mici accidente, intinderi etc.

Ma uitam ieri la afisele de la Decathlon de la raionul de alergare, toate prezinta niste alergatori musculosi care aterizeaza cu brio pe calcai. Cu furie si entuziasm. Experienta mea de calcator hotarat pe calcai arata ca asta este calea sigura spre periostita tibiala. Incearca sa faci pasi mai mici si sa aterizezi pe pingea. Este adevarat, in loc sa te doara cei trei muschi te va durea gamba, dar cred ca este un pas inainte spre o alergare mai lina si fara alte dureri.


...............
rookie




Offline MihaiD
Membru Forum
Din Aprilie 2013
Vineri, 5 Aprilie 2013 12:29

Da, mi.ar prinde bine acum la inceput un program mai diversificat in urma caruia sa alerg mai mult timp , fara sa simt febra sau senzatii de disconfort. Ieri, jumatate din traseu am alergat pe toata talpa cu pasi marunti si m.am mirat ca alergasem aproximativ 1,5 km fara sa ma opresc si chiar nu nu simteam vrea durere la picioare. Apoi am am schimbat putin stilul si am alergat pe varfuri ( pe pingea cum spui tu). Am mai alergat 1 km si simteam ca obosesc si colegul m.a intrebat; " ma dar de ce ai marit ritmul, ca pana acum am alergat incet si nu am avut probleme" Eram atat de concentrat sa gasesc o forma mai potrivita atunci cand calc, incat fara sa vreau am marit ritmul. Culmea a fost ca pana am terminat antrenamentul , mi.a mai atras atentia de vreo 3-4 ori ca alerg prea repede. Acum am o febra frumoasa si simt picioarele incordate, ca fiecare incepator !






Offline doe
Membru Forum
Din Mai 2011
Vineri, 5 Aprilie 2013 16:32

Ai grija, poti deveni dependent de alergare, de la 1,5k la ultramaraton, inceputul este greu. Nu uita durerea va fi cea mai buna prietena a ta.






Offline MihaiD
Membru Forum
Din Aprilie 2013
Duminica, 7 Aprilie 2013 12:43

Nu e problema. Nu ma grabesc.








Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2557, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : bobo70, Cretescu, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : narcisbadea, Paula Grigoras, Rowena, Sorin2George, vespa, Vlad Pogorevici

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007