Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Antrenament » Pregatire in timp scurt.

Pregatire in timp scurt.



Open thread Pregatire in timp scurt.

-



Offline Dennys91
Membru Forum
Din Mai 2014
Sambata, 17 Mai 2014 23:35

Buna seara, buna ziua.

Am 22 ani, ma pregatesc sa dau examenul de admitere la armata. Am o problema cu rezistenta la 2km trebuie sa scot 8:30. Care este cel mai indicat program de antrenament pentru a ma putea pregati ?






Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Duminica, 18 Mai 2014 23:05

Pe stadion este mai mult decat suficient, ca si locatie/amortizare socuri/control precis al distantei si timpului alergat.

Pentru 8:30/2km asta inseamna 4:15/km, ceea ce este lejer pentru un tanar.

Ti-am facut acest mic calcul, nu pentru ca tu nu ai stii sa il faci ci doar sa iti arat ca in alergari de semi fond si fond este nevoie de tempou constant de la inceput pana la final. De asemenea este nevoie si de o buna coordonare pasi si respiratie. Indiferent ca alegi sa respiri la 2, 3 sau 4 pasi important este sa iti faci un ritm.

Ce iti propun pentru inceput este sa alergi cei 2 km fara sa fii cu gandul la cronometru si sa iti faci ritmul de pasi si inspir/expir. Altcineva sa te cronometreze dar rezultatul sa fie orientativ sa stii la ce nivel esti, ca ulterior sa incepi sa cresti tempoul si sa fii din ce in ce mai atent la ceas. Contactul cu solul incearca sa il faci pe toata talpa sau pe jumatatea din fata a talpii (pingea).

Orice antrenament incepe cu o incalzire, nu uita, indiferent ca te antrenezi pentru 50, 100m sau 42 km.

Spor la alergari!

Numai bine!

Adrian






Offline Dennys91
Membru Forum
Din Mai 2014
Duminica, 18 Mai 2014 23:10

Multumesc frumos pentru replica, trebuia sa va dau mai multe detalii despre mine. Timpul meu momentan este in jur de 10:30. Pe parte de sprint, ma descurc foarte bine, dar nu sunt obisnuit cu rezistenta, imi este greu sa imi mentin respiratia constanta. Aici as avea nevoie de un sfat. Cel mai mult am alergat 6-7km, undeva la 6.40min/km.

Daca alerg seara de seara cate 3-4km imi poate dauna ? Avand in vedere ca timpul este scurt, ma gandesc ca nu ar trebui sa stau degeaba si sa alerg ori de cate ori am ocazia.






Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Luni, 19 Mai 2014 08:44

Ti-as propune mai degraba sa iti imparti cei 2km in bucati de100m, 200m, 400m, 800m si tot asa pe parcursul acestor bucati tempoul sa fie de 4:15/km.

Mai concret, exemplu:

- 400m (100m 6:40/km - 100m 4:15/km - 100m 6:40/km - 100m 4:15/km);

- 400m (200m alergare usoara tempou 6:40/km - 200m tempou 4:15/km);

Dupa ce reusesti un 400m la 4:15/km, treci la next level 800m (tot asa defalcat)

..........

.........

Dupa ce reusesti un 800m la 4:15/km treci al 1000m si tot asa pana faci cei 2 km dintr-o data. :)

Legat de alergarile de seara, ele nu iti dauneaza atata timp cat nu fortezi si nu te obosesti prea mult. Adica sa le faci intr-un ritm lejer. Ideea e sa te concentrezi pe antrenamente mai scurte si mai intense nu pe volum.

Numai bine!

Adrian








Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2557, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : bobo70, Cretescu, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : Constantin B, Dr_Alban, Mircea1273, Oana Badea, ovidiu

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007