Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi       Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Antrenament » Informatii antrenament

Informatii antrenament



Open thread Informatii antrenament

-



Offline Paul,D051990
Membru Forum
Din August 2014
Marti, 12 August 2014 18:37

Buna seara, numele meu este Pavel si sunt membru nou pe acest forum. Apelez la persoanele ce au mai multa experienta decat mine in ceea ce priveste alergatul pentru a ma sfatuii cu privire la urmatorul aspect: vreau sa ating performanta de a alerga 1 km in mai putin de 4 minute. Pana acum am alergat doar de placere, in tempou. Cel mai mult am reusit sa alerg in acest fel 14 km, dar acum am nevoie de un sfat despre cum ar trebuii sa procedez sa pot ajunge sa alerg 1 km in mai putin de 4 minute. Precizez ca o singura data am reusit sa alerg 1 km in 3 minute si 46 de secunde, dar, haotic, fara o respiratie organizata, la final reusind sa imi prind suflul foarte greu. De asemenea va rog sa imi dati un sfat si cu privire la ce suplimente/alimente ar trebuii sa iau dupa antrenament pentru a reface muschii. Internetul e plin de informatii si astfel am ajuns sa nu stiu ce sa aleg, cum sa iau, etc. Va multumesc, si imi cer scuze daca a mai fost abordat subiectul inca o data in forum.






Offline GabAdrian
Membru Ro Club MaratonGabAdrian
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 12 August 2014 21:08

Salut Pavel, pentru cresterea vitezei pe plat, foarte bune sunt antrenamentele in panta(urcare). Dar nu trebuie sa exagerezi cu un astfel de antrenament, nici ca durata nici ca numar de antrenamente pe saptamana, pentru ca sunt foarte istovitoare. Si ai nevoie de ceva mai mult timp de refacere dupa.

Eu ti-as propune sa nu depasesti 300-400m ca si distanta cumulata, si 1 antrenament pe saptamana ca si frecventa. dar aici tine foarte mult de tine, cum te resimti dupa, si mai ajustezi in timp (cresti/descresti).

Eu pe timpul verii beau efervescente cu minerale (Calciu, Magneziu). Doua tablete le dizolv in 500ml apa plata. Sper sa nu fac prea multa reclama "dm-ul" pentru ca de acolo le iau.

Initial cand ti-am raspuns era sa iti zic "Paul" (numele de forum) si ulterior am recitit mesajul tau. :))

Numai bine!

Adrian

Instructor Inot

Student UNEFS






Offline Paul,D051990
Membru Forum
Din August 2014
Marti, 12 August 2014 22:06 Multumesc

Multumesc frumos, Pavel, Paul, tot una, sunt obisnuit cu ambele. Ar fi prea mult daca as face 1 antrenament panta, si alergare, gen, 7 km, cum faceam si pana acuma intr-o saptamana?






Offline Mihai P
Membru Ro Club MaratonMihai P
Din August 2008
Oras / Locatie : Cluj Napoca
Miercuri, 13 August 2014 11:36

Salut. Intr-adevar, am observat ca antrenamentele in panta sunt foarte folositoare si pentru imbunatatirea timpului pe plat. Recomand sa nu renunti nici la alergarea normala de 7 km (eventual o poti imparti chiar in 2-3 alergari saptamanale, in jur de 5 km). In plus, daca suprafata de alergare in panta permite, recomand ocazional si alergarea pe panta in jos. In felul acesta, iti vei putea face o "idee" mai repede, cum e sa alergi intr-un ritm mai alert.






Offline idp
Membru Ro Club Maraton
Din Ianuarie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Joi, 14 August 2014 10:55

mai util ar fi sa ne spui pentru de ce ai nevoie de aceasta performanta - trebuie sa dai un examen eliminatoriu la educatie fizica sau este vorba doar de o dorinta personala.








Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2557, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : bobo70, Cretescu, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : Albert92, andreiutxa, danicret, maxxis990, razilie, runningshop

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007