Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Maratoane in Ro » Maraton Apuseni msg systems 2015

Maraton Apuseni msg systems 2015



Open thread Maraton Apuseni msg systems 2015

-





Offline ilinca maria
Membru Forum
Din Aprilie 2015
Duminica, 26 Aprilie 2015 19:50 antrenament

Bună seara

As dori sa știu dacă ma poate îndruma cineva cât ar trebui sa alerg pe zi pe săptămână pentru a alerga la un cros de 14 km pe munte și sa obțin și un loc bun.

Ma antrenez de 2 luni câte 10 km pe zi de 4-5 ori pe săptămână dar alerg pe banda, o zi pe săptămână merg la Sinaia și alerg și în plus fac volei de performanta antrenament în fiecare zi.

Am participat doar de 2 ori pana acum la cros, primul a fost de 4 km am luat locul 1 și al2lea de 9 km și am ieșit pe 5.

As vrea sa știu cât timp ar trebui ca sa pot participa și la unul de 20.

La cât timp de la ultimul cros/maraton se poate participa la următorul?

Aștept sfaturi și sugestii.

Mulțumesc anticipat






Offline FlorinC
Membru ForumFlorinC
Din Mai 2011
Oras / Locatie : Bucuresti
Luni, 27 Aprilie 2015 12:35 Buna Ilinca

Antrenamentele pe care le faci iti permit sa finalizezi un semimaraton. Locul bun depinde de valoarea celorlalte participante. Pe lume totul este relativ.

In principiu pentru cresterea vitezei trebuie sa alergi intervale (distante de 200, 300, 400 ,500, 1000 m) cu pauze intre ele de 1 - 2 minute la cca 80 - 90% din posibilitati. Alta metoda este asa numitul fartleck, un fel de joaca cu viteza, in antrenamentele de distanta, alergi anumite portiuni cu viteza mai mare, apoi iar incet, iar cu viteza samd.

Pe munte conteaza si abilitatea de a alerga in conditii de teren accidentat, alunecos. Multi participanti, intre care si eu, cad se lovesc/invinetesc.






Offline ilinca maria
Membru Forum
Din Aprilie 2015
Marti, 28 Aprilie 2015 20:19 MULTUMESC!

MULTUMESC!






Offline Mugur2013
Membru Ro Club MaratonMugur2013
Din Octombrie 2013
Marti, 5 Mai 2015 12:04

Buna Ilinca,

Pentru a participa la concursuri de trail (alergari montane) si a obtine o clasare buna, trebuie sa variezi tipurile de antrenament. In afara de antrenamente de viteza (intervale), trebuie sa faci antrenamente de forta (respectiv alergari in panta), tinand seama de specificul acestor trasee. Ideea ar fi sa cresti treptat volumul (distanta parcursa) si in plus, sa combini cu antrenamente workout (antrenamente de sala cu greutati, etc). Aceasta crestere a distantei parcurse, pentru a fi eficienta si a nu conduce la accidentari, nu trebuie sa fie mai mare de 15-20% din distanta alergata in saptamana precedenta (de ex., daca saptamana aceasta alergi 10 km la un antrenament, saptamana urmatoare ai putea creste la maxim 12km - la un antrenament). Frecventa tuturor antrenamentelor ar trebui sa fie undeva la 4-5 pe saptamana, dar preferabil outdoor, antrenamentele pe banda putand da rezultate cu preponderenta pentru crosuri pe sosea (parerea mea). Tinand cont ca deja alergi 10km, cred ca in 3-4 saptamani ai putea alerga un semimaraton montan (poate la semi- din Maraton Apuseni - pe 30 Mai).

Ca si timp de refacere, depinde de nivelul de antrenament si difera de la alergator la alergator. Specialistii recomanda ca urmatorul maraton sa fie alergat dupa cca. 3-4 luni de la precedentul, dar exista mai multi alergatori romani care alearga chiar si 4 maratoane pe luna (1 maraton / weekend {#emotions_dlg.grin}). De asemenea, exista alergatori care alearga maratoane in zile consecutive, o anumita perioada (vezi Marathon des Sables = 250km timp de o saptamana, in desert). Dar pentru a ajunge la performantele dumnealor, trebuie muuult antrenament.

Mult succes!


...............
Nosce te ipsum.




Offline Cosmin-RCM
Administrator
Din Decembrie 2013
Marti, 19 Mai 2015 13:28 loc liber

Are cineva un loc liber in masina pentru Maratonul Apuseni? Un prieten e pe punctul de a nu mai participa pentru ca nu a gasit inca transport. Multumim!








Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2557, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : bobo70, Cretescu, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : bujulache, christian8, cio6i, Dan, dpdragos, Gavrila Lucian, Nicolici, norbyf, tymo3, Valirun

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007