Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Jurnale de antrenament comune » Iunie 2009

Iunie 2009



Open thread Iunie 2009

-





1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Pagina 1 din 15




Offline micuLRunner
Membru Ro Club MaratonmicuLRunner
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Luni, 1 Iunie 2009 06:40
9,6 km alergare
dimineata pe racoare
Dupa o luna Mai cu km putini si o cursa dureroasa spre Medias,
Iunie 2009 nu pare sa fie mai chr(039)breazachr(039):
pe 21.06 avem o alergare pe drumuri de munte...





Offline stefanalex
Membru ForumstefanalexTrimite Mesaj
Din Ianuarie 2008
Oras / Locatie : bucuresti
Luni, 1 Iunie 2009 17:47
1 iunie 12 km alergare si 10 km bicicleta.




Offline micuLRunner
Membru Ro Club MaratonmicuLRunner
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Luni, 1 Iunie 2009 20:22
ha, ha, ha !
@stefan
cred ca te-am chr(039)prinschr(039): miroase-a Miercurea Ciuc!! din pregatirile pe care le faci; inseamna ca ti-a placut la Duatlon Sf. Gheorghe
S-ar putea sa vin si eu; pentru alergare, desigur (...pe langa bicicleta, la deal)




Offline bodor george
Membru ForumTrimite Mesaj
Din August 2008
Oras / Locatie : Romania
Luni, 1 Iunie 2009 22:08
azi 6 km. bicicletă și 6 km. alergare




Offline Muntean Tudor
Membru Ro Club MaratonMuntean Tudor
Din Aprilie 2009
Oras / Locatie : Bucuresti
Luni, 1 Iunie 2009 22:18
dimineata 6 km alergare in parcul Carol si seara plimbare 50 de min cu bicicleta




Offline Th0n3r
Membru Forum
Din Decembrie 2008
Oras / Locatie : Switzerland
Luni, 1 Iunie 2009 22:40
10 km alergare lejer intr-o furtuna de vara cu miros frumos de ploaie si chr(039)apa caldachr(039) de sus




Offline Thekla
Membru ForumThekla
Din Mai 2009
Oras / Locatie : Brasov
Marti, 2 Iunie 2009 08:32
1 iunie : 4.08 km banda in 25 min




Offline Mugur
Membru Ro Club MaratonMugur
Din Mai 2009
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 2 Iunie 2009 11:00
30.05.2009->9.5km (46.52)
01.06.2009->9.5km (47.35)
02.06.2009->9.5km (46.36)
Probabil ca as putea sa alerg mai mult, odata mi-au iesit 12km, dar era mai racoare afara. Spuneti-mi si mie va rog ce cantitate de apa luati cu voi la alergare si unde o tineti. O data mi-am luat si eu un bidon de apa de 1litru dar sincer va spun la a treia tura de Moghioros imi venea sa il arunc, nu il mai puteam tine, era deranjant. Cum faceti? Aveti buzunare speciale?




Offline Lone runner
Membru ForumLone runner
Din Decembrie 2007
Marti, 2 Iunie 2009 11:19
Mugur_69, nu iti stiu nivelul de pregatire dar daca esti intr-adevar incepator asa cum spui, timpii pe care i-ai afisat ma fac sa ma gandesc ca faci antrenamente anaerobice. Lucru pe care nu ti l-as recomanda. Mult mai castigat pe termen lung vei fi daca te antrenezi aerobic. Daca antrenamentele tale vor merge in felul asta in continuare si nu le vei schimba, parerea mea e ca nu vei obtine performante maxime la maratonul pe care vrei sa il alergi. Asta e parerea mea. Altii poate au alta parere. Referitor la intrebarea cu apa, eu pun bidonul in iarba si cand trec pe langa el si am nevoie beau. Dar asta se intampla cand alerg mai mult de 15 km si e foarte cald afara.




Offline Mugur
Membru Ro Club MaratonMugur
Din Mai 2009
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 2 Iunie 2009 11:37
Nu fac antrenamente anaerobice, sincer sa fiu nici nu stiu ce reprezinta; timpii pe care i-am afisat sunt purul adevar, la fel si distantele, timpul masurat cu un cronometru cumparat din Piata Moghioros iar distanta masurata cu Google Earth dupa ce am citit in acest forum cum se poate face asta. Nu stiu la ce te referi cand spui "Performante maxime" nu sunt cazut din nori sa ma gandesc macar ca as putea castiga un maraton, vreau doar sa plec de la "Start" si sa ajung la "Sosire",iar asta o sa fie probabil o mare multumire sufleteasca pe acest an 2009 dupa o mare dezamagire pe care am avut-o in Aprilie.
Alaturat ai si obiectivul meu pe 2009, impreuna cu un mic istoric http://www.maraton.info.ro/forum/index.php?action=vthread&forum=2&topic=340&page=0#msg8804 As fi extraordinar de recunoscator daca mi-ai explica de ce este gresit antrenamentul meu, ce este rau la el? Personal ma simt excelent, putin obosit in cursa pe la km 4-7, ulterior imi revin, cand ajung la linia de sosire(la 9,2km) parca as mai alerga, dar saptamana asta lucrez la timp asa ca o sa stau toata saptamana pe 9.2km, iar saptamana viitoare am sa cresc in fiecare zi cate putin, probabil pana la 12 sau 13 km!




Offline Lone runner
Membru ForumLone runner
Din Decembrie 2007
Marti, 2 Iunie 2009 13:25
Te cred ca timpii afisati sunt purul adevar. Nici nu m-am indoit de lucrul asta. Ideea era alta. Scoti timpii astia fara sa gafai deloc, adica ai putea vorbi sau canta pe toata durata antrenamentului? Daca da atunci faci un antrenament aerobic. Daca nu, e anaerobic. Anaerobic nu inseamana numai intervale si sprint-uri. Anaerobic inseamna cand pulsul tau trece de 70-75%. Cum banuiesc ca nu ai un monitor cardiac ca sa iti masori pulsul cel mai simplu si grosier mod de a aprecia daca alergi aerobic sau anaerobic e metoda descrisa mai sus.
Prin performante maxime ma refer la potentialul maxim pe care ai putea sa-l ai la un moment dat dupa antrenamentele efectuate. Nu ma gandeam la timpi de castigat maratoane Doamne fereste. Dar esti de acord ca intr-o cursa uneori simti ca ai fi putut mai mult doar ca nu erai in forma maxima (fie erai obosit, fie nu ai abordat cursa cum trebuie etc) ? La asta m-am referit. Stiu ca obiectivul tau e sa termini un maraton. Dar poti sa-l termini chinuindu-te sau sa-l termini scotand un timp decent pentru nivelul tau de pregatire. Ai spus ca ai fost sportiv de performanta, banuiesc ca la atletism (nu ai specificat). Ar fi util de stiut cat scoteai pe 200 de m sau alte distante.
M-ai intrebat de ce cred ca este gresit antrenamentul tau. Am sa incerc sa iti explic punctul meu de vedere.
Chiar daca ai fost sau nu sportiv de performanta dupa o perioada de minim 6 luni de inactivitate TOTALA corpul revine la aceleasi "performante" ca si cand nu ai fi facut niciodata sport. E drept ca cei care au facut sport isi revin mai repede cand reincep antrenamentele. Tu cum esti la inceput ca sa iti dezvolti viteza iti trebuie o baza solida si asta se face prin multi km alergati adica volum. Pentru inceput ar trebui sa te concentrezi pe cresterea de km si abia apoi sa te gandesti la viteza. Chiar si cand lucrezi la viteza nu trebuie renuntat la volum. Antrenamentele anaerobice sunt utile dar mai incolo si nu trebuie exagerat cu ele pentru ca te vor trage in jos. Eu in locul tau as face aerobic pentru inceput si pe masura ce se apropie un concurs sau maraton as incepe sa introduc si anaerobicul si nu mai mult de 2 sedinte pe saptamana(de anaerobic). Un alt avantaj al antrenamentului aerobic este ca muschii si tendoanele nu sunt solicitate la maximum si deci probabilitatea de accidentare e mult mai mica. Facand aerobic iti intaresti tendoanele care se dezvolta mult mai greu ca si muschii. Muschii dezvoltandu-se mai repede iti dau senzatia ca poti, ca e usor si la un moment dat....se produce nenorocirea. Crede-ma ca tendoanele is mai sensibile decat muschii la accidentari intrucat elasticitatea lor scade dupa o anumita varsta. Si inca o chestie, prin aerobic nu inteleg neaparat jogging, ci alergat suficient de tare cat sa nu gafai sa poti sustine o conversatie usor.




Offline Mugur
Membru Ro Club MaratonMugur
Din Mai 2009
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 2 Iunie 2009 14:15
Am inteles acum ideea cu aerobic si anaerobic, de aia imi place aici, pentru ca se poate face conversatie. Intr-adevar, nu pot sustine o conversatie pe parcursul alergarii, de fapt nici nu am incercat, pentru ca nu am cu cine, alerg singur, dar respiratia este destul de grea. Nu, nu am fost atlet, altfel poate stiam despre aerob si anaerob, am fost luptator, de alergat alergam doar pentru pregatire fizica si nicidecum sa castigam concursuri, in consecinta nu am de unde sa stiu ce timp scoteam pe anumite distante pentru ca pur si simplu nu am alergat cronometrat niciodata. Oricum mersi de sfaturi, am sa mai raman si saptamana viitoare in 9km facand alergare aerobica, apoi am sa cresc distanta doua saptamani pana la 15km tot pe aerobic apoi alte doua saptamani am sa stau in acei 15km, si tot asa din doua in doua saptamani cresc distanta pana ajung probabil prin august la 25 km, pentru ca apoi in octombrie sa pot alerga si eu la maraton asa cum mi-am propus!
Inca odata mersi de sfaturi!




Offline Lone runner
Membru ForumLone runner
Din Decembrie 2007
Marti, 2 Iunie 2009 16:48
Ma bucur daca ti-am fost de ajutor. As mai avea cateva observatii de adaugat. Cresterea numarului de km pe saptamana sa nu depaseasca 10%. Nu alerga acelasi numar de km la doua antrenamente consecutive. Ex. decat sa alergi de doua ori 9 km mai bine o data 12 si apoi 6. Insumate vei alerga tot atat de multi km (ex. 18) dar beneficiile antrenamentelor vor fi mai mari. Poti sa faci si fartlek-uri (ruperi de ritm) dar nu prea multe. Cu doua luni inainte de maraton incepe sa faci si antrenamente anaerobice (intervale, sprint-uri nu mai mult de 2 pe sapt.). In ultima luna reduci volumul si intensitatea antrenamentelor treptat. Pana atunci incearca sa ajungi sa faci macar o alergare usoara de 30 de km. Ai grija sa nu te supraantrenezi. Cam astea ar fi ideile foarte pe scurt.




Offline Mugur
Membru Ro Club MaratonMugur
Din Mai 2009
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 2 Iunie 2009 17:03
Inca odata mersi mult pentru sfaturi, sunt foarte binevenite, intrucat pe forumurile pe unde am citit, am gasit programe de antrenament ale alergatorilor avansati, ale diverselor armate din lume, sau pur si simplu programe de antrenament facute de un soft anume dar toate au la baza "ceva solid", nicaieri nu am gasit "alergarea de la A la Z". O sa mai pun intrebari pe aici cand o sa simt ca ceva nu e in regula.




Offline Lone runner
Membru ForumLone runner
Din Decembrie 2007
Marti, 2 Iunie 2009 17:34
Pai foarte multa lume face greseala de a copia antrenamentele altora fara sa se gandeasca ca nu au conditia fizica a celor care urmeaza antrenamentele respective. Antrenamentele se fac individual adaptate la posibilitatile fiecaruia urmand niste idei de bun simt. In obtinerea unor rezultate cuvantul de ordine este ... rabdarea. Nu poti sa fi maratonist peste noapte. Orice incercare de grabire duce mai devreme sau mai tarziu la accidentare lectie invatata si de mine pe propria piele. Ar mai fi o chestie care sper ca o stii. Daca alergi zilnic de exemplu, o data cu cresterea numarului de km sa nu te astepti sa poti sa mai duci zilnic antrenamentele respective. Sa nu crezi ca daca alergi acum sa zicem zilnic 9 km in august vei putea sa alergi zilnic 25 de km. Daca ar fi asa ar insemna ca ai putea sa alergi maratoane in iarna ceea ce e imposibil pentru o persoana care alearga sa zicem de un an. Deci invata sa iti asculti organismul si daca intr-o zi te simti obosit nu forta. Ia o zi pauza. Cresterea si dezvoltarea muschilor se face in perioada de repaus si nu in perioada antrenamentelor. De asta am spus sa ai grija sa nu te supraantrenezi. Spor la alergat.




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Pagina 1 din 15






Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2557, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : bobo70, Cretescu, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : alinna512, Bursu, cristinne19, d_raus, Eugen 20, gheorghecris, Grimer, michmich, mstan, Nistor, sevendotro

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007