Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Nutritie sportiva » Alimentatie

Alimentatie



Open thread Alimentatie

-





1 2 3 4 >
Pagina 1 din 4




Offline Lone runner
Membru ForumLone runner
Din Decembrie 2007
Marti, 12 Februarie 2008 16:43
Am deschis acest subiect pentru a se putea discuta aici orice problema sau nelamurire legata de alimentatie.
Eu in principiu mananc destul de sanatos, nu beau alcool deloc (nici ocazional), nu beau cafea, nu beau sucuri decat cele stoarse direct din fructe insa uneori am o pofta foarte mare de mancare. Culmea ca pofta asta o am seara cand vin de la lucru pe la ora 19. Imi permit atunci sa mananc destul de bine pentru ca apoi merg la sala. Mananc cam de 4 ori pe zi. Cand vin de la sala iau o lingura de miere si eventual o lingura de branza sau un fruct.
In urma cu 4 saptamani cand alergam de 4-5 ori pe saptamana o ora deci ardeam cam 1000 de kcal la o sedinta fara sa pun la socoteala exercitiile de forta aveam 65 kg la o inaltime de 1.74 m. Fiindca am facut o tendinita am oprit exercitiile de alergare si am continuat cu cele de forta. Acum am 69 kg. Sper sa nu mai cresc in kg pentru ca stiu ca orice kg in plus nu ii benefic pentru un alergator.
M-ar interesa un sfat ce as putea face sa mai reduc din pofta de mancare pe care o am uneori mai ales seara. Nu concep ideea de infometare pentru ca stiu cat de daunatoare este. Nu am avut niciodata probleme cu greutatea si nu am avut in viata mea o greutate mai mare de 70 de kg. Insa in ritmul in care am pornit.... mi-e teama sa nu depasesc 70 kg mai ales ca inca nu pot relua antrenamentele de alergare la intensitatea cu care eram obisnuit.




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Miercuri, 13 Februarie 2008 09:12
E un inceput bun ca ai deschi acest topic, insa pentru recomandari la obiect, trebuie sa fii cat mai specific. Incearca sa tii un jurnal aici, notand tot ce mananci, specificand si cantitatile (macar estimativ). E clar ca ai un aport caloric prea mare, altfel nu te-ai fi ingrasat.




Offline Lone runner
Membru ForumLone runner
Din Decembrie 2007
Miercuri, 13 Februarie 2008 10:14
Pai pot sa spun cam ce mananc de obicei:
Dimineata: 2-3 farfurii plate cu orez cu lapte sau 2 farfurii adanci de iaurt amestecat cu branza dulce si paine sau 1-2 farfurii adanci lapte indulcit cu miere si paine taiata bucati si inmuiata in lapte sau 2 cani de ceai cu paine prajita 2 oua fierte, branza dulce si sunca presata. Nu mananc mai mult de 3 oua pe saptamana. Unt nu folosesc.
Pranz: O ciorba de legume si cartofi piure cu 100g piept de pui la gratar si o salata de varza sau 2 sandwich-uri din paine prajita cu sunca presata.
Pe la ora 16-17 un mar sau 2-3 banane.
Seara pe la ora 19: Cartofi sau orez cu carne fiarta de iepure sau pui sau curcan cam 2 farfurii adanci plus ceva nuci (cam un pumn) si paine sau ciorba de cartofi 2-3 farfurii.
Cand vin de la sala o lingura de miere si uneori 1-2 portocale sau putina branza dulce. Cam asta mananc zilnic cu mici variatii.
Ideea e ca seara mi-e foame cel mai tare cand vin de la job si cand vin de la sala nu mi-e foame deloc dar pentru a-mi reface rezervele de energie iau putina miere. In timpul zilei apa nu prea beau fiindca nu mi-e sete cu toate ca stiu ca ar fi bine. Dupa ce vin de la sala beau foarte multa apa si iau o tableta de multivitamine. Am observat ca vitaminele imi cresc pofta de mancare.
Activitate fizica: dupa pranz joc 0.5 - 1 ore ping pong. Seara la sala trag cam 1.5 - 2 ore continuu. Nu prea fac pauze. Dupa ce termin o serie la un exercitiu trec la altul care vizeaza alta grupa de muschi. In felul asta dau timp sa se refaca grupa de muschi lucrata anterior. Vin frant de la sala. Reusesc sa ma refac complet pana la urmatorul antrenament. O alta problema pe care nu am reusit sa o rezolv este somnul. Nu imi ajung 7 ore de somn. Am observat ca 8-9 ore de somn imi sunt suficiente sa ma refac dar... din pacate doar in weekend reusesc sa recuperez. La sala merg Luni, Marti, Joi si Vineri. Luni fac spate si umeri. Marti picioare si abdomen. Joi piept si biceps. Vineri tricepsi umeri si abdomen. In rest...viata sedentara la birou. Apropo acum am 68 kg. Nu stiu cum am reusit sa slabesc 1 kg insa si inainte am vazut ca oscilam destul de des +/-1 kg. Ma cantaresc la sala in aceleasi conditii inainte de antrenament fiindca stiu ca dupa antrenament greutatea scade. Unde gresesc?




Offline Boldizsar Sandor
Membru Ro Club MaratonBoldizsar Sandor
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Brasov
Joi, 14 Februarie 2008 08:03
In urma cu 4 saptamani cand alergam de 4-5 ori pe saptamana...

Aici e problema... daca inlocuiai alergarile cu pedalare/inot/vaslire/eliptic=orice efort aerob de durata apropiata (4-5 ore/sapt) nu luai in greutate!

Eventual/compensator, poti face 2 sedinte/sapt la sala "in circuit" dar asta poate afecta cresterea masei musculare (daca o ai ca scop).




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Joi, 14 Februarie 2008 17:55
Lone,
Parerea mea este ca mananci putin cam mult si mai ales foarte bogat in carbohidrati (ceea ce e ok pentru un alergator de anduranta, dar nu si pentru programul tau actual).
Iata ce iti sugerez:
- introdu cerealele integrale dimineata, cu lapte sau iaurt. Renunta la miere si orez fiert (le vei folosi cand vei alerga lung din nou) Cantitati: un pumn de cerale, 4-500 ml lapte/ 3-400 ml iaurt
- la pranz pare a fi ok, dar ai grija sa nu fie niste portii supradimensionate (chiar ai putea sa incerci sa mananci din farfurii mai mici o perioada)
- la cina - pastreaza carnea, pe care o poti si frige (nu prajire), insa schimba cartofii cu fasole sau mazare (sau salate cu de toate)
- in timpul antrenamentului: bautura izotonica
- dupa sala: nu miere; fructe, sendvici cu paine si branza sau carne
Nucile alea pastreaza-le doar in cazul in care iti este foarte foame, si le mananci intre mese.
Poti sa bei cata apa vrei, dar renunta un timp la multivitamine. Fa o cura de calciu (500 mg/zi)




Offline risca
Membru Forumrisca
Din Februarie 2008
Oras / Locatie : Romania
Luni, 18 Februarie 2008 19:35
Alimentatia mea este conform regimului Montignac: bazata pe alimente cu indice glucidic mic (adica fara cartofi, orez alb, paine alba, zahar), precum si pe asocierea alimentelor.
Toate bune si frumoase, am slabit 10 kg de anul trecut din mai, dar azi si mi s-a mai intamplat o data, dupa o ora de alergat am vomat tot, inclusiv apa bauta. Pana n-am dat tot afara nu m-am linistit. Si sigur a fost de la efort.




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Miercuri, 20 Februarie 2008 15:42
Raluca,
Ca viitoare maratonista va trebui sa faci pace cu carbohidratii simpli, fiindca vei avea nevoie de ei la antrenamente. Nu te poti baza doar pe alimente cu GI mic.
Sa inteleg ca ai probleme cu greutatea?




Offline risca
Membru Forumrisca
Din Februarie 2008
Oras / Locatie : Romania
Joi, 21 Februarie 2008 06:41
Pai am 1,74 si 65 de kg acum. Am reusit sa slabesc intr-un an cam 10 kg. N-am burta sau schestii de-astea. Am corpul destul de bine format, dar asta cu mari eforturi. Sa nu crezi ca nu mananc carbohidrati. Din contra,in fiecare zi mananc cereale dimineata, linte, fasole, naut, mananc paine facuta de mine din faina integrala de grau sau de soia, iaurturi, nuci, fistic, alune. Singurele alimente eliminate sunt dulciurile pe baza de zahar si faina alba, orezul alb (dar mananc orez brun), cartofi, paste din faina alba.
Crezi ca fac rau? Plus ca mananc din 3 in 3 ore cate putin.




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 22 Februarie 2008 13:09
Trebuie sa te opresti cu slabitul, in special daca vrei sa alergi la maraton. Este prea solicitant pentru organism sa ii ceri sa faca fatza efortului de antrenament in conditiile in care alimentatia ta este calculata pentru a reduce greutatea.
Din ce imi spui, ai surse foarte bune de carbohidrati.




Offline Nico
Membru ForumTrimite Mesaj
Din Februarie 2008
Oras / Locatie : Romania
Joi, 28 Februarie 2008 19:11
Proteinele sunt CARAMIZILE constructiei musculare.Principala proteina constructiva se afla in Carne.Majoritatea roblemelor musculare apar din cauza unei alimentati dezichilibrate,nu trebuie sa uitam ca muschiul scheletic este CANIBAL.
Este normal sa ne ingrasam,raportul intre aprtul alimentar si efortul depus nu este optim.Avind un aport alimentar de 2000kcal/zi si consumand 1500-ce se antampla cu cele 500!!!Nu trebuie sa uitam ca organismul se adaptà conditiilor de efort(alergand 10 km cu 5min/km sa zicem consumàm 500 kcal,dupa 10 antrenamente in accelasi ritm de 5min/km vom avea un consum mai scazut,diferenta de 50kcal(sa zicem) la acelasi aport alimentar ,SE VA DEPUNE.
MARE atenzie la consumul de apa(o persoanà normala-care nu face sport)trebuie sa bea cel putin 1.5 litri de apa/zi-8 pahare,un aportiv mult mai mult-putand sa ajunga la 5-6 litri an zilele in care se fac antrenamente lungi si temperatura/umiditatea sunt ridicate.
Este recomandat a bea aprox. 500ml de apa cu o jumatate de orà anainte de mesele principale(lucru in totalitate NERECOMANDAT an urma cu càtva ani)ajuta si la slabit,desigur impreuna cu un bogat aport de salate si fructe(nu cele foarte bogate in frutosiu)




Offline Schweik
Membru ForumSchweikTrimite Mesaj
Din Aprilie 2008
Oras / Locatie : Canada
Duminica, 20 Aprilie 2008 14:25
Dupa o saptamana de antrenament moderat, am ajuns intr-un punct in care mi-e o foame de lup si mi-e greu, in mod ciudat, sa ma abtin de la paine, combinatii ucigatoare de branza, jambon, oua (intr-o crêpe bretonne, de exemplu), si de la a manca proteine intre mese. Dupa ce cazusem la 80Kg si ramasesem acolo vreo trei zile, acum am revenit la 82-83kg. E frustrant!

Cum sa procedez sa trec peste foamea asta de lup?

Precizez ca am facut probabil exces de vitamnina C (patru capsule pe zi, a câte 500mg, timp de vreo trei zile).




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 25 Aprilie 2008 07:55
Schweik,
O prima masura ar fi sa iti imparti alimentatia zilnica in cel putin 5 mese (3 principale si 2 gustari). Poti sa ai chiar mai multe gustari. Inainte de antrenament (cu 30 min - 1 h) mananca bine (evident, nu fripturi, oua etc) si ia o masa la scurt timp dupa antrenament (eventual o portie de "meal replacement powder" bogata in carbohidrati).




Offline Grizon
ModeratorGrizon
Din Mai 2008
Oras / Locatie : Bucuresti
Duminica, 25 Ianuarie 2009 19:07
De trei zile (azi a patra) m-am apucat de cura de slabire "Auschwitz", denumita asa intr-o carte de nutritie o data pentru ca este foarte dura (in unele faze imi aduce aminte cum m-am lasat de fumat) si apoi datorita observatiei ca nimeni n-a iesit gras de "acolo".
E vorba de cunoscuta cura bazata pe calculul caloriilor ingerate.
Se iau de pe net tabele cu valorile calorice ale alimentelor (nu veti gasi doua tabele cu aceleasi valori) si de la un supermarket un cantar minuscul pentru alimente. Daca vrei sa mananci un mar, il cantaresti (135g, de exemplu), il treci in caiet, cauti in tabel caloriile (0,6 kcal/g in unele tabele), le treci in caiet, faci inmultirea si mananci marul. Si tot asa cu orice mananci. Daca vrei o slabire rapida te mentii sub 1000 kcal/zi (946, 1050, 941 eu in ultimele trei zile). Anul trecut tot in ianuarie am slabit vreo 6 kg in patru saptamani cu metoda asta. E groaznica. Dupa prima saptamana de foame organismul isi da seama ca se intampla ceva si trece in regim de avarie, scazand brusc nivelul metabolismului. Daca erai un individ nervos si repezit te transformi intr-un tip lent, calm si contemplativ, iar tonusul fizic se reduce catastrofal si ai dormi toata ziua. In plus trebuie sa continui sa faci si ceva miscare pentru ca aceste cure rapide halesc in primul rand muschii, si apoi grasimea. Auschwitz curat. (Azi in parc, cand i-am povestit Domnului Cristian despre cele trei zile de foame, m-a avertizt sa nu patzesc si eu ca magarul lui Nastartin Hogea care a murit tocmai cand fusese obisnuit sa traiasca fara sa manance nimic).
Iar dupa amiaza am fost la manastirea Pasarea si cand am intrat intr-o casa de maici tocmai prajeau carnati. Mi s-a intunecat imaginea, m-a luat ameteala si m-am tinut de tocul usii. Mi-am revenit dar cand ne-au poftit la masa eu n-am mancat nimic (cu tot circul aferent- dar de cand alerg m-am obisnuit sa nu fiu intzeles de oamenii normali la cap).
Nu sunt foarte convins ca fac bine ce fac, dar daca dau jos macar patru kg, vor apasa pe coloana mea suferinda echivalentul a doua sticle de Cola de 2 litri mai putin. Tot e ceva. Si pe urma imi mai raman 6-7 saptamani de antrenament serios pana la maraton.
Griz




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Duminica, 25 Ianuarie 2009 20:17
Este o mare greseala sa faci astfel de cure de infometare - atat in general vorbind, cat mai ales daca e vorba de cineva care se pregateste pentru maraton... mai bine iei o ranga si iti dai cu ea peste picioare (o metoda de autosabotare, rapida si eficienta).




Offline Andrei87
Membru Ro Club MaratonAndrei87
Din Februarie 2008
Oras / Locatie : Cluj-Napoca
Duminica, 25 Ianuarie 2009 20:47
...si oricum aia cu calculul caloriilor e o prostie




1 2 3 4 >
Pagina 1 din 4






Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2557, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : bobo70, Cretescu, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : alexmic, bogdanpop71, cataleen, dabix, Grasu`, latuadriano, maduss, Maria UK, Nicolae, vick, z.l.s.

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007