Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: FORUM » Nutritie sportiva » Probleme Digestie

Probleme Digestie



Open thread Probleme Digestie

-



Offline tudy123
Membru Forum
Din Octombrie 2010
Oras / Locatie : Sibiu
Vineri, 8 Octombrie 2010 14:19
As dori daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu cateva sfaturi .

De la inceputul anului , mi-am propus sa slabesc , aveam in ianuarie la 1,73 m inaltime 106 Kg , si am inceput sa tin dieta mers la sala si asa mai departe si am ajuns acuma la 83 kg . In aceasta perioada am ajuns sa imi placa foarte tare alergarea , nu sunt eu maratonist , dar cu toatea astea alerg 10 km de 3-4 ori pe saptamana .
Acuma , problema mea suna cam asa ..sunt la servici pana la ora 17.30 . Ajung in cateva minute acasa , si imi iau rapid cina , findca na , nu vreau sa manac seara , ca mai ajuta si asta un pic la dieta . Pe la ora 18.30 ...19 cel tarziu ma duc la sala . Acolo primu lucru ma pun pe banda si inep cu alergarea , dar de cele mai multe ori dupa 4-5 km trebuie sa fac o pauza din cauza problemelor digestive ( cred ca se intalege ce vreau sa zic ) , si dupa asta imi sunt mult mai dificili ultimi 5-6 km pe care ii mai fac. As dori sa imi spuneti , as putea sa mananc ceva mai deosebit ( sa inlocuiesc mancarea gatita cu altceva ) ca sa nu mai am aceste probleme ? E o problema destul de enervanta , din cauza careia a trebuit sa alerg pe banda toata vara , ceea ce nu e foarte placut . Si nu prea as vrea sa mananc dupa antrenament in ,oc de inainte deoarece din cate am mai citit mi-ar da peste cap toata dieta .

Va mutumesc foarte mult !




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 8 Octombrie 2010 16:19
Tudy,

Ne dai prea putine date. Incearca sa descrii pas cu pas - ce, cat si cand mananci intr-o zi obisnuita (cu antrenament).

Mai exact ce manifestari digestive ai in acele momente cand alergi? E de preferat sa mergem pe lucrurui concrete, nu pe ghicit.

Sa stii ca nu e nicio problema sa mananci dupa antrenament, chiar daca esti la regim de scadere in greutate. Important este ce mananci si cat.
...............
Dr. Serban Damian, presedinte Ro Club Maraton




Offline sorin
Membru Forumsorin
Din Septembrie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti no more
Vineri, 8 Octombrie 2010 20:09 dupa antrenament ar trebui sa mananci
Dupa orice antrenament de anduranta ar trebui sa manaci ceva, cel putin 100 kcal, in special carbohidrati si proteine in raport de aprx 4 la 1.
Inainte de alergare trebuie sa nu manaci prea mult...sau chiar de loc. o banana sau chiar o jumatate e suficienta pentru o alergare de o ora.
Daca nu mananci dupa alergare iti reduci intr-un final masa musculara iar corpul va depozita grasime :( culmea, nu? in timp nu vei avea suficienta masa musculara sa faci efort sustinut iar performanta ti se va limita sau chiar mai rau, va incepe sa scada.
Eu sunt ntr-o situatie similara cu a ta si am facut nenumarate greseli de cand m-am apucat de alergat si slabit. Dupa un entuziasm haotic, la numai o luna de la inceputul alergarii, alergam 6 sau 10 km in fiecare seara in parc. Am inceput alergarea in Aprilie. Pana atunci, indiferent de oboseala sau de ora la care ajungeam acasa, pedalam cam o ora pe bicicleta medicinala si in patru luni am ajuns la 85 kg. (550 *7=3750 kcal, era ca si cum fiecare a saptea zi nu as fi mancat nimic :) )
In ianuarie aveam 100 kg iar acum am 72 kg la 174 cm.
Dieta la mine a fost pe ultimul loc findca am hotarat sa slabesc fara sa imi limitez optiunile cu privire la mancare. In schimb am inversat ordinea: Inainte mancam la pranz si seara iar acum mananc cat pot de bine si cam orice de dimineata, plec la serviciu unde mananc cu colegii la cantina o masa normala iar seara ies la alergare in parc. Dupa alergare beau un suc gatorade sau similar si daca mai tarziu mi se face foame, mananc o piersica sau un mar.

Cred , desi doar ca o parere personala citind mesajul tau, ca nu ai o problema cu stomacul ci cu succesiunea actiunilor. O ordine mai apropiata de normalitate ar fi: Vin acasa, mananc, stau cel putin doua ore si ma relaxez si totodata permit organismului sa isi faca digestia, apoi merg la sala umde cel putin 10 minute imi fac incalzirea dupa care ma urc pe banda si alerg...10 km..dupa care mananc ceva sa nu creada organismul ca a fost abandonat (si sa nu fie lasat sa se seteze pe perioada de foamete).

Anyway, e doar o parere de nespecialist. Sper ca ve primi sfaturi mai multe si mai bune.
Succes cu antrenamentul.




Offline tudy123
Membru Forum
Din Octombrie 2010
Oras / Locatie : Sibiu
Vineri, 8 Octombrie 2010 23:01
In primul rand multuymesc pentru raspunsurile promte .

Si ca sa va spun mai detaliat mesele mele ar fi cam de felul :
dimineata - un bol de lapte cu fulgi ( Vitalis in general dar mai nimeresc si alte prosti )
la amiaza - ora 12 un sandwitch ( paine cu salam si margarina ) cu doua rosii si un ardei
seara - adica la ora 17-1730 mananc ceva ce gateste sotia : in general legume facute doar la abur si cu ceva carne prajita la gratar , dar nu chiar acelasi lucru in fiecare zi , mai mancam si spaghete , peste la cuptor ... ma rog oricum cam tot ce mancam este diet pe cat se poate .
Seara dupa antrenament , mai mananc intotdeauna o nectarina , sau un mar , sau cateva prune ma rog cateva fructe mananc sigur in fiecare seara .
In ceea ce priveste porblemele digestiva , ma refer la faptul ca alerg cat alerg , si dupa trebuie sa fug la WC-u !
Intr-adevar stiu ca ar trebui sa stau mai mult intre masa si antrenament dar din pacate nu prea imi permite programul asa ca din punctul acesta de vedere nu prea am ce face .

Va multumesc !!!
...............
ciufudean.tudor@gmail.com




Offline tudy123
Membru Forum
Din Octombrie 2010
Oras / Locatie : Sibiu
Vineri, 22 Octombrie 2010 11:04
Vre-o idee ? Ceva orice , de ajutor ?
...............
ciufudean.tudor@gmail.com




Offline SergiuB
Membru Ro Club MaratonSergiuB
Din Octombrie 2008
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 22 Octombrie 2010 20:30
Salut Tudy,

Ai putea incerca sa mananci chestii care sa accelereze digestia, ca parte a mesei tale dinainte de antrenament, de exemplu un iaurt, o banana (si or mai fi si alte chestii care ajuta, google is your friend). Carnea din cate stiu se digera mai greu, ai putea sa o eviti.
De asemenea asigura-te ca mesteci bine toata mancarea, e foarte important.
Inainte de antrenament du-te la WC si, straduieste-te, vezi dc rezolvi ceva.
Stiu, e groaznic sa incepi antrenamentul cu digestia neterminata.
Pentru mers la toaleta la mine functioneaza foarte bine o ceasca mica de cafea (nu trebuie sa fie tare), la o ora-doua dupa masa.
De asemenea un lichid cald baut dupa masa ajuta la digestie. Din cate stiu japonezii beau supa calda la sfarsitul mesei tocmai din acest motiv (correct me if I'm wrong).




...............
http://treisporturi.blogspot.com/




Offline Mihai Petrov
Membru Ro Club Maraton
Din Octombrie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Vineri, 22 Octombrie 2010 20:46
eu am rezolvat problema mesei schimband ora de alergare. Acum ies la alergare la 5:30 maxim 6 dimineata.

Evident trebuie retragerea mai devreme seara plus o lampa frontala si un aparat cu ultrasunete pentru caini si s-a rezolvat.

Apropo, daca mai exista amatori de alergari in Tineretului la ora aia dimineata, poate ne tinem de urat.
...............
mihai_punct_petrov@gmail.com




Offline Doru CJ
Membru ForumDoru CJ
Din Noiembrie 2010
Oras / Locatie : Cluj-Napoca
Marti, 23 Noiembrie 2010 16:47 alergare dimineata devreme
salut,

si eu alerg la aceeasi ora doar ca la 500km departare de tine....la Cj....:))

daca sunt doritori si le e frica singuri sa se anunte ca noi suntem vreo 4 deja...si fete si baieti...am inceput de azi cele 20 de sapt.de pregatire dinaintea maratonului din aprilie de la Cj...

va astept si va doresc succes si voua!




Offline Mihai Petrov
Membru Ro Club Maraton
Din Octombrie 2010
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 23 Noiembrie 2010 16:52
Doru, spune-mi si mie un traseu de alergare in Cluj.
In ultimul an am venit cam de 2 ori pe luna la Cluj (acum am rarit-o) si alergam in zona Pata - Iulius si inapoi.
...............
mihai_punct_petrov@gmail.com




Offline Serban DAMIAN
AdministratorSerban DAMIAN
Din Decembrie 2007
Oras / Locatie : Bucuresti
Marti, 23 Noiembrie 2010 17:19
Doru,

E un fel de spam ce faci tu aici si nu e ok. Nu te supara.
Hai sa respectam regulile forumului.

Dupa cum probabil stii, am pus deja la punct parteneriatul cu Horatiu, deci din decembrie veti avea reclama pe site, iar discutiile pe forum as vrea sa le pastram organizate in functie de profilul sectiunii.

Multumesc pentru intelegere.
...............
Dr. Serban Damian, presedinte Ro Club Maraton




Offline Sergiu
Membru Forum
Din Septembrie 2010
Vineri, 3 Decembrie 2010 13:19
@tudy123

Din cat am citit si inteles din postul tau, la tine problema nu e succesiunea mese/antrenament ci mai degraba fructele.
Fructele fermenteaza in stomac si intestine=>gaze si de aici problemele tale de digestie. Ce ar fi sa elimini tu prunele (sunt cele mai susceptibile de a da probleme digestive), nectarinele si toate fructele dulci si sa te limitezi la mere (unul maxim doua) si eventual banane. Sunt 75% sigur ca vei observa niste schimbari.

Sergiu






Total membri 3650 (lista membri), total subiecte 2557, numar total de postari 35974.
Ultimii membri inregistrati pe forum : bobo70, Cretescu, bomberman32, Willy24, CatalinG, ajay, Ana Maria L., online acum 0.

Astazi isi serbeaza ziua de nastere : adrianulle, alligator, Antonio B, Bogdan P, Clau, idp, MarianMihai, Olga C., SASHA

= subiectul este public, = subiectul este inchis, = subiectul este arhivat, = Online, = Offline,


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007