Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact

Sondaj de opinie

Care este ritmul cu care alergi un maraton? *
3-4 min/km
4-5 min/km
5-6 min/km
6-7 min/km
> 7 min/km


Nota : campurile cu * sunt obligatorii.


Arhiva sondaje de opinie




Sunteti aici :: Nutritie » Cele mai bune 30 de alimente pentru alergatori » Meniuri pentru preformanta

Meniuri pentru preformanta

Cand este cel mai bine sa consumi aceste alimente sanatoase ca sa te asiguri de performante optime? Asta depinde de momentul cand alergi. Daca alergi dupa lucru, atunci ar trebui sa mananci cele mai multe calorii in mijlocul zilei, pentru a-ti face rezervele pentru antrenament. Pe de alta parte, daca alergi la pranz, atunci ar trebui sa te incarci cu un mic dejun sanatos. Daca alergi dimineata, atunci cea mai benefica va fi o cina consistenta in seara de dinainte.

 

Iata cum poti integra acele alimente in regimul tau zilnic:

 

Alergatul dimineata

6:00 a.m. O bautura pentru sportivi

6:20 a.m. Alergarea

7:00 a.m. Cereale cu lapte cu 1% grasime si fructe

10:00 a.m. Un baton de smochine si un pahar cu apa

Pranz: O salata rece cu tofu si o salata cu fructe Protaspete

6:00 p.m. Paste cu sos de scoici, o bagheta din cereale integrale si o portie de brocoli la abur, plus un pic de ciocolata pentru desert

 

Alergatul la pranz

7:00 a.m. Fulgi de ovaz cu fructe, o portie de iaurt cu niste migdale presarate pe deasupra si un pahar de lapte cu 1% grasime

10:00 a.m. Un baton de smochine si un pahar cu apa

Pranz.  Alergatul

1:00 p.m. Sandvis cu piept de curcan, sos de merisoare, salata verde,   rosii si paine din faina integrala, servit cu un amestec de fructe si cativa covrigei

7:00 p.m. Peste la gratar si o salata

 

Alergatul seara

7:00 a.m. Paine prajita din faina integrala cu unt de arahide, o banana taiata in bucatele peste un bol de cereale cu 1% grasime

Pranz - Un chili vegetarian cu paine de porumb

3:00 p.m. Covrigei

5:30 p.m. Alergatul

7:00 p.m. Tofu, brocoli, si un stir-fry de orez brun cu un cartof dulce


Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2019. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007