Ro Club Maraton
Centru testare performanta sportiva Superfit
Home | Sitemap | Contact
Ultimele postari pe forum UK FR DE HU IT GR JP 223927.75 km alergati de noi      Concursuri Antrenament Nutritie Sanatate Alergatori Povesti Produse
Home Ro Club Maraton Competitii nationale Calendar AIMS Maratoane in lume FORUM Galerie media Contact
Cautare

Cont utilizator

Ultimele noutati Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017
In atentia membrilor Ro Club Maraton: va comunicam preturile speciale la concursurile organizate de ABRC in acest an. Ceea ce trebuie sa platiti... Reduceri la concursurile organizate de ABRC in 2017

Concursuri Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)
Odata mai demult cam pe vremea asta, cand iarna a inceput sa castige teren cu zile mai reci si nopti geroase, am iesit seara... Furtuna (tristetea unui alergator singuratic)

Antrenament Cum sa ne facem timp sa alergamCum sa ne facem timp sa alergam
“Nu am suficient timp.” Acesta este principalul motiv pentru care oamenii spun ca nu alearga. Sau pentru care... Cum sa ne facem timp sa alergam

Nutritie Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adiposSuplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos
Traim intr-un secol in care cele mai populare boli au la baza dezechilibre metabolice, asa cum sunt dislipidemiile si obezitatea.... Suplimente nutritive impotriva colesterolului si a stratului adipos

Sanatate Shiatsu, atingerea care vindecaShiatsu, atingerea care vindeca
Shiatsu este un stil de masaj fondat in Japonia prin combinarea de tehnici de masaj oriental cu notiuni moderne de anatomie... Shiatsu, atingerea care vindeca
Sunteti aici :: Alergatori » Daniel Florea

Daniel Florea



Afisare 21 din 27.
1 2 >
Pagina 1 din 2

Dani F.


Oras / Locatie : Bucuresti
Data nasterii : 25.07.1980 (40 ani)

Prezentarea mea


Sunt un sportiv amator si, din pacate, voi ramane amator, deoarece mi-am descoperit aceasta pasiune relativ tarziu, dupa varsta de 25 de ani.
Sunt de profesie jurnalist, dar cum acest domeniu nu ma mai incanta, sunt in curs de respecializare, in prezent mai am un an si termin Facultatea de Geografie, specializarea Geografia Mediului, la Universitatea Bucuresti.
Sotia mea ma sustine exemplar in ceea ce priveste antrenamentele si ma insoteste ori de cate ori are ocazia la munte, concursuri, schi etc.
Am un baietel pe nume Vladimir, nascut la sfarsitul anului 2008, pe care deja l-am dus la munte, la mare, l-am plimbat cu bicicleta si sper ca in viitor sa fie un insotitor de nadejde pe cararile de munte si la concursuri.
Pasiunile mele sunt natura, calatoriile, geografia, fotografia, muntele si tot ce tine de acestea (alpinism, trekking, expeditii, camping, cicloturism, speologie, aventura, rafting etc)
Alte sporturi pe care le practic sunt trail-running, MTB cross-country, alergare pe sosea (cros, semimaraton, maraton), escalada, bouldering, ciclocros, ciclism de sosea, schi de tura, schi fond, schi alpin, freeride.
In trecut am practicat fitness/culturism, in regim de amator, bineinteles, dar mai fac si acum exercitii de forta, de 2 ori pe saptamana (o data la sala si o data acasa).
Sportul pe care imi doresc sa-l fi practicat este triatlonul, insa stau destul de prost la capitolul inot (lucru pe care in viitor sper sa-l indrept).
Alte sporturi pe care le urmaresc la TV: ciclism, schi, rugby, snooker, biatlon, atletism, MTB (XC, freeride, downhill, 4X, trial), tenis, inot, gimnastica, sarituri cu schiurile, snowboard, patinaj viteza, hockey, haltere, strongman, lumberjack games, yachting (regatta), canotaj, whitewater kayaking, BMX, in-line skating, skateboarding, motociclism (enduro, trial, MX), raliuri, dakar rally.
Imi plac in general sporturile/disciplinele combinate, precum triatlonul, proba de decatlon de la atletism, biatlonul, combinata nordica (sarituri cu schiurile + schi XC), schi-alpinismul, duatloanele, telemarkul (slalom+urcare+saritura).

De cat timp alergi?


Alerg din 2003, insa pe vremea aceea alergam pentru a mai slabi (atunci aveam 80 kg, la 173 cm, acum am 60 de kg) si nu parcurgeam distante foarte mari (1-3 km).
Cam din 2008 am inceput sa alerg cat de cat regulat, insa tot distante mici - incercam sa scot un timp cat mai bun pe o tura de 3 km (am progresat, in timp, de la 13-14 minute pana la 11'47" in vara lui 2009, iar in vara lui 2010 am ajuns la 10'51"). Distante mai mari (2 ture in Tineretului) am inceput sa alerg inainte de MIB 2009.
Antrenamentele mai serioase au inceput din primavara lui 2010, ca pregatire pentru EcoMaraton si am alergat progresiv 2, 3, 4, 5 ture (pana la 15 km).

Care este cea mai lunga distanta pe care ai alergat-o?


Distanta cea mai lunga alergata/parcursa este cea de ~96 de km la concursul Bucegi 7500.
Cea mai mare distanta alergata pe plat, pe asfalt, in 2010 a fost de 21 de km (7 ture), in parcul Tineretului, in 1h29'33", ca antrenament pentru Bucegi 7500 (2010). Am alergat apoi la MIB 2010 proba de semimaraton, in 1:24'12".
In primele 3 luni din 2011 am alergat de doua ori 9 ture in Tineretului (25 km si un pic), prima data am facut 2.02', a doua oara 1.59' (fara sa incerc sa alerg tare).

La cate maratoane ai participat?


Nu am participat la niciun maraton de sosea, deocamdata. Am fost la MIB 2009, dar am participat la cursa populara, de 4 km, pe care am parcurs-o in 11 minute si un pic, iar la MIB 2010 am alergat semimaraton. Am participat de asemenea la Maratonul Piatra Craiului, unde am facut 4.59'40" si la un ultramaraton - Bucegi 7500 (~90 km).

Care sunt cele mai bune rezultate ale tale si la ce competitii?


2010:
Locul 3 - Bucegi 7500, 2010 (in echipa cu Radu Diaconescu, ~96 km, ~7850 m diferență de nivel pozitiva, in 25 de ore)
Locul 4 - Triatlonul Fara Asfalt, 2010 (stafeta - eu am facut proba de alergare, ~6,5 km)
Locul 5 - EcoMaraton, Moeciu de Sus, 2010 (cros montan - 14 km)
Locul 6 - Duatlon "Cetatea Brasovului", 2010 (hobby stafeta, alergare 5+5 km)
Locul 7 - Crosul Pompierilor, 2010 (~ 2 km)
Locul 9 - Maraton Piatra Craiului, 2010 (cat. 30-40 de ani, locul 25 open - 41 km, 2150 m diferenta de nivel, in 4.59'40")
Locul 12 - Maratonul International Bucuresti (semimaraton, 1.24'27", locul 4 cat. M<35)
La competitiile de ciclism (XCO, XCM) ma clasez in primul sfert al clasamentului, dar scopul meu e sa fiu clasat in primii 10% dintre concurenti.
Locul 3 - Campionatele Nationale de Ciclocros - amatori, Poiana Brasov, 31 oct. 2010
2011:
Locul 5 - Semimaraton Gerar (semimaraton, 1.36', in echipa cu Radu Diaconescu si Florin Gradinaru)
Locul 10 - Semimaraton Piatra Mare (cros montan, ~14 km, 930 m diferenta de nivel)
Locul 13 - Postavaru Night (schi de tura)
Locul 14 - Cupa Bucurestiului (ciclism sosea)
Locul 3 - Cupa Olimpia (duatlon - 5 km alergare, 20 km bicicleta, 2,5 km alergare)

De ce te-ai orientat catre alergare (in particular, catre maraton)?


Alergarea este cea mai fireasca si naturala forma de miscare si este cel mai simplu mod de a te mentine in forma, de a-ti pastra sanatatea.
Pentru alergare nu ai nevoie decat de vointa, o pereche de adidasi si pantaloni. Cei care nu alearga gasind diferite scuze nu fac decat sa se minta pe ei.
La un concurs de alergare rezultatul tine numai de tine, problemele de ordin tehnic (foarte numeroase la MTB, de exemplu) sunt aproape nule.

Ce inseamna pentru tine maratonul?


Maratonul reprezinta un simbol al rezistentei umane, din cele mai vechi timpuri, un fel de test al vietii mature a unui om - fiecare dintre noi ar trebui sa alerge un maraton, macar o data in viata.

De cate ori alergi pe luna? Cati kilometri/ore alergi pe luna (in medie)?


Pe perioada calda a anului (6 luni pe an) alerg de 3 ori pe saptamana, deci aproximativ de 12 ori pe luna; 6 luni pe an (15 octombrie - 15 aprilie) alerg de 2 ori pe saptamana.
In perioada cu 3 alergari pe saptamana parcurg circa 100 km pe luna.
Pentru mine, mai mult decat kilometrii parcursi conteaza si modul in care ii fac - prefer sa alerg un numar de kilometri intr-un timp cat mai bun - nu caut sa adun cat mai multi kilometri parcursi.
Inainte sa maresc distanta, caut sa stabilesc un anumit tempo, astfel ca trecerea de la 5 la 6 ture, de exemplu, am facut-o in momentul in care am putut sa alerg tura a 6-a cu aceeasi viteza (aproximativ) cu care le alergam si pe primele.

Ce metode de antrenament folosesti?


Ma antrenez in primul rand in functie de competitia care urmeaza.
In septembrie 2010 mi-am luat si un ceas cu care ma pot antrena pe intervale in functie de ritmul cardiac.
Inainte de un concurs de distanta pe sosea (semi/maraton), alerg 7-10 ture in Tineretului (21-30 de km).
Inainte de un concurs de alergare pe munte, ies in weekend la ture de alergat pe munte, 2-6 ore de antrenament pe zi.
2010: Din cele 3 antrenamente obisnuite dintr-o saptamana, unul reprezinta alergarea a 3, 4, 5 sau 6 ture (cate 3 km pe tura): sapt.1 - 3 ture, sapt.2 - 4 ture, sapt. 3 - 5 ture, sapt.4 - 6 ture, sapt.5 - 3 ture, sapt.6 - 4 ture, sapt.7 - 5 ture, sapt.8 - 6 ture, sapt.9 - 3 ture etc.
Un al doilea antrenament il reprezinta (mai recent) alergarea pe intervale. Alerg o tura, in ritmul 1 min. jogging, 1 min. sprint (rezulta 6 serii de intervale). Sau alerg bucati de 200, 300, 400 de metri in viteza maxima, dupa care alergare usoara.
Al treilea antrenament il reprezinta alergatul pe o panta in Tineretului, la deal si la vale, sau alergatul pe scari (mai ales inainte de concursurile de alergare pe munte).
Alt tip de antrenament il reprezinta alergarea unei singure ture la viteza maxima (recordul personal este de 10'43" pe 3 km).
De multe ori alerg numai 1-2 ture, la viteza medie, ca recuperare dupa un concurs, cand am febra musculara de la sala sau in alte conditii (cand am mici probleme de sanatate, este foarte frig afara, am timp foarte putin sau pur si simplu mi-e lene sa alerg mai mult).
Incerc sa nu las sa treaca o zi fara sa fac ceva legat de sport - daca o zi alerg, urmatoarea fac forta, apoi alergat iar, apoi mers cu bicicleta la serviciu, apoi iar forta, apoi in weekend munte etc.
Cand alerg doar de 2 ori pe saptamana, merg o data pe saptamana la panoul de escalada sau la inot.
Aproape in fiecare weekend merg cu bicicleta sau merg la munte, la ture de trekking, alergat, plimbare, la catarat, schi, MTB etc.
2011:
Metodele de antrenament s-au mai schimbat, incerc sa urmez anumite programe pt distanta si timpul pe care mi le propun la urmatorul concurs.
Fac antrenamente de volum, sau bucati de 200, 400, 800, 1000, 2000 m, fac alergare usoara alternata cu sprint, pante, lansari etc.

Unde te antrenezi de obicei si in ce intervale orare?


Alerg in parcul Tineretului, din pacate nu pot ajunge pe un stadion.
Vara alerg mai ales seara, primavara si toamna alerg dimineata (deoarece se insereaza mai repede), iarna alerg cand pot, mai spre pranz (dar cel putin o data pe saptamana). Nu am niste ore fixe, deoarece nici serviciul meu nu presupune un program fix.

De ce ai ales Ro Club Maraton?


La sugestia unor prieteni si dupa o discutie cu Victor Vlad la Triatlonul fara Asfalt de la 2 Mai am decis sa ma inscriu in RoClubMaraton, pentru a intra intr-o comunitate care are aceleasi preocupari ca si mine, pentru schimbul de experienta cu ceilalti membri, alergarile de grup si, de ce nu, pentru avantajele pe care le ai la inscrierea la anumite concursuri (in special MIB).

Concursurile mele



Vreau sa particip si la aceste concursuri



Ice Power Sponser Lysi Isostar Travel House Nike Flanco Salomon Centrul de nutritie Superfit Seba Med

Compress SportNutricultNewsmanphoto-marathon.ro

Home | Ro Club Maraton | Competitii nationale | Maratoane in lume | Antrenament | Nutritie | Sanatate | Povesti | Termeni si conditii | Contact
Copyright Ro Club Maraton 2021. Toate drepturile rezervate. - Website realizat de PHP Coder  si Triumf ®
Fondator Serban Damian, 2007